cursorshelp
 
ww34hk
暱稱: 蕉蕉=]'
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
一號風球==
真正夏天係咪到啦?!
熱....
2008-04-03
2008-04-02
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 122
今日人氣: 6
累積人氣: 4439
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
             2008 年 2 月 29 日  星期五   晴天             


2008-02-29 分類: 未分類

今日頭兩堂係視覺藝術
我地就開始放彩砂....
人地果組整得好靚~~
因為太簡單啦同埋佢地都唔複雜既
我地都仲係放緊黑色咋
我地幅畫就難到死
好多線....miss真係識得揀呢!!!
跟住兩堂數我地用心聽書
唔想好似琴日咁....
原來琴日果d我唔識既野
係好簡單架咋~~~!
好彩姐!!!
阿sir就係咁派d w.s
無聊到爆....
地理堂就對作業...
都係冇咩特別~~~
東瓜堂就做作業同工作紙...
d工作紙好難呢!!!
根本就我能力之外--
今次lunch我地好快
未搭3就放得
好正~~~!好耐冇試過
因為次次都嘈放遲d
今次就好快就放
絕大部分應該都係
李x涵俾人停課
冇人可以同佢傾計
靜哂.....
英文堂都係做listening and R&W
悶到無聊到死=]]]

放學之後就去補習
好唔想去呀!!!!
去度果度又係做d超超超無聊既野
跟住我就訓覺....根本就唔想做
唉~~~~

發表時間:2008-02-29 07:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                                    
             2008 年 2 月 28 日  星期四   晴天             


2008-02-28 分類: 未分類

 今日頭兩堂係中文
要我地改個課後練習
仲要做埋下一課既添~~~!
正都未改完就要做下一課既!!
佢都真係....次次都講佢咁多野!!
今次就放佢一馬...-3-''
英文堂就做listening
又係好悶...冇咩特別
跟住就係圖傳既
不過係改左係工科~~~
今次教鑽野...
超好玩呀!!!
不過我都係會揀家政
因為我超憎圖傳!!!!!!
希望入到家政啦~~
食完lunch就去打波--
中史堂我前面果d係度玩光碟
用陽光既反射
係咁照人地
跟住同阿sir話=]]]
數學堂慘....
阿sir派左餉w.s.
但係我唔識囉!!!
點算呢?!
咁次真係慘囉...考試點算~~
放學之後又留左係學校打波....=]]]
聽日開始真係要打少D啦!!!!@@

發表時間:2008-02-28 07:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]