cursorshelp
 
ww34hk
暱稱: 蕉蕉=]'
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
一號風球==
真正夏天係咪到啦?!
熱....
2008-04-03
2008-04-02
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 122
今日人氣: 13
累積人氣: 4478
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
             2008 年 2 月 21 日  星期四   晴天             


2008-02-21 分類: 未分類

 頭兩堂係視覺藝術
e家先開始cut d紙
跟住放砂落去
因為我地幅畫
好複雜...所以畫到==
搞到我地唔知點cut好
我地就下堂先放砂...
數學堂都係有d唔明
阿sir.......唉
地理堂都係講書
特別既係今日一打鐘就放左
我地就好快咁上去上普通話堂
今堂開始阿sir講普通話
但係我覺得佢都唔係好識講既
佢連file都講左勁耐先講到
又講得勁慢喎~~~
仲叫人講普通話喎佢真係.....
英文堂果時我胃痛喎~~突然
但係放前半個鐘又冇事-3-
跟住去左個地方傾左陣計
就走人囉~

發表時間:2008-02-21 07:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                                    
             2008 年 2 月 20 日  星期三   晴天             


2008-02-20 分類: 未分類
 

今日頭兩堂係中文堂
miss跟住書咁教
有咩就教咩
雖然係明佢講咩既
不過都係唔係好like佢'''
仲要留我地小息添呀~~~\./
跟住就係英文堂
默書....我冇溫過--
我唔溫係因為果d野
我小學都已經識啦~~
根本唔洗溫
不過...最多都係得個95分
因為miss最後改左d野
跟住就好快就收左
我都好急咁寫好佢
但係就係寫得太快...
寫少左個英文字母-33-''''
圖傳啦~~!
今次就唔悶啦~~~
不過係好煩囉...
超難畫喎~~
差唔多大部分都係問人
真係.....都唔知點算好
今次又係俾人留
食完飯又要去果度做野==
中史堂就係度講果個專題
數學堂就個個係度傾計--
教d野都係好易
放學了.......
我就要去補習
輕鬆...不過唔想==

發表時間:2008-02-20 07:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]