cursorshelp
 
ww34hk
暱稱: 蕉蕉=]'
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
一號風球==
真正夏天係咪到啦?!
熱....
2008-04-03
2008-04-02
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 122
今日人氣: 11
累積人氣: 4476
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
             2008 年 1 月 16 日  星期三   晴天             


好憤怒既一天'' 分類: 未分類

今日我唔洗番學呀!
所以訓耐左小小,
9點9個字先起身==
起身果陣時
成身都軟曬,力都用唔到
可能係因為係唔慣咁遲起身掛-.- 

-----------------------------
起身之後就去左剪頭><
超唔想去剪囉
如果唔係因為miss chan!!!!!
回想中......

「就快番學啦!小心你地d頭髮」

果陣時我都驚左下
諗起e句
我就乖乖地去剪頭><
----------------------------

十分鐘後剪完.......
唉~~~~~~~!
我個頭變左個豬頭==
超樣衰
早之唔去果度剪啦
仲要剪得咁快喎~~
快就一定係{球奇}嫁啦
真係好搞錯呀佢

----------------------------

跟住又黎多一件憤怒既事啦~~!

我就去飲茶啦!
本來都好開心既
去到就叫野食啦!
食物到啦!起筷啦!
一咬再一食
嘩~嘔呀
好難食喔!
都唔知點開酒樓嫁=[]=
咁難食嫁d野
搞到我好似一d野都冇食過咁
餓...........
你話唔嬲都{世係假}

----------------------------
跟住就去左補習啦
悶........
好唔想去囉~
最大問題既~就要去到咁遠補囉><
去到........
個miss係度話我唔答問題喎~~
我又唔係唔識喎
係唔答你咋嘛
洗唔洗咁都{鬧}我
都唔知佢係咪{路}嫁
真係好想x爆佢

----------------------------
跟住就好灰咁番屋企...
諗番今日d野''
真係超無奈囉~~~喊><

聽日就係下學期既開始啦^^
願望:
希望可以過得開心過上學期啦!!
更加希望考得一次比一次好~
考入2c or2d
雖然好似勉強左小小
祝:
大家可以考到理想既成績喔!
每個人都一日靚過一日

---------------------------
今日就係咁啦><
因此.....
我打得咁辛苦
你地係咪都應該都.....
(留多一d cm呢^^)




 

發表時間:2008-01-16 07:32 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                                    
             2008 年 1 月 15 日  星期二   晴天             


2008-01-15 分類: 未分類

今次係我第一次打blog
希望大家可以多多支持
留多d cm

---------------------------------------------------------

今日落左一場毛毛雨

但係e一場雨令我回想在美國既哥哥
我都唔知點解會咁可能係我太掛住佢啦!!=]

---------------------------------------------------------

今日係我地班既最後一科既考試

心情都好輕鬆
但係我對果一份完全係勁無奈(唔識)
雖然我都知道我普通話都係{}{}!!
所以唔識都係正常!=]]
希望e一科唔會令到我既總成績跌得太多啦
跟住我就番左屋企啦!

番到屋企就係度呆呆…….
就去左睇人幫人地補習(無聊得濟)=[]=

今日就係咁多啦!!!
最後就係記得留cm^^
多謝==

 

發表時間:2008-01-15 06:57 PM  [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]