| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-01-28 |
分類: 未分類 |
中文:
今日中文堂
教左 「小時了了」
e一課都好難下!!!!
所以要留心聽書
正所謂:
「小時了了,大未必佳」丫嘛
教完之後就做聆聽
講果d吉祥 唔吉祥既數字~~!
都幾好笑=]
英文:
e堂好悶囉
係度做作業 聽聆聽
所冇好講
圖傳:
本來都覺得係
悶到爆嫁啦~
點知去到之後
係度教我地
畫度 105度...最難
所以都幾好玩嫁
不過好難囉!!!!
有d人就去左刨筆
因為個刨筆機好好反
個個都去試下-,-
放左學後,,,,
就同d人去左球場到反
無聊.....有要俾人x我
簡直係:
慘冇人道,慘絕人寰
哈^.^
|
發表時間:2008-01-28 06:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2008-01-27 |
分類: 未分類 |
今日起身,,,,,
食完早餐
跟住就去左m記
幫阿爸買左個早餐~~!
到左下午,,,,
阿爸叫左佢d fd黎
仲叫左佢地d仔女黎-3-''
阿爸就去買左d pizza......
食完之前,,,
我就要陪佢地
睇著佢地打機.....無奈
等到佢地走左之後,,,,
我地就去左買鞋
睇左幾多間
靚果d就冇我果d碼
搞到我行左勁耐先買到~~!
今日唔係好得閒
所以唔打咁多呀!!!
|
發表時間:2008-01-27 09:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | »
|