| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 又左炒的一天-- |
分類: 未分類 |
今日都派左兩份卷......
又炒左啦!!!
英文:
炒左啦~~~
好勁呀咁次
得個47.5
全班話好似得3個合格
不過係成績表果度
就會合格囉~~
因為我d分有48(加埋上學期)
只要我攞到2分
既平時分咁就合格囉.....=]
我應該有2分平時分掛~~
老師都話我應該起碼有4啦,,,,
我諗可以pass到既><
數學:
唉......又炒=]]]]
講下笑姐
因為我從未試過
數學唔合格囉~~
英文就小學
試過一次咁大把.....
數學有59分,,,,
差一分同地理一樣--
不過可惜''
最高果個68....唉
最差就係e一班啦!! 緊係
希望我個成績表
都係得一個括號啦><
不過一個括號
可能都俾鬧死...
如果全部都合格既!!
咁就超級恭喜你啦''
------------------
放左學之後,,,
我就去左miss chan果個
咩英文科學既銜接科程--
e英文好深呀~~~
明果得幾個字
不過佢又教得幾好
我都幾鍾意呀
不過就悶左d=]
到左5點就行左番屋企啦~!
|
發表時間:2008-01-22 06:01 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 炒左的一天 |
分類: 未分類 |
今日派左2份卷啦~~~!
有地理同普通話--
地理:
我得個60分咋
全班最高得71
不過就有兩個~~
入面有d題目
唔知點解都可以
係果一d答案喎!!
可惜呀
都唔係高分
不過是但啦
都冇唔合格呀~~
不過一陣都有唔合格嫁啦
普通話:
炒左啦~~~
仲炒左好多下添!!!
得19分滿分60,,,,唉
你話死唔死呀~~
e家都冇一科唔合格
點解偏偏e科先唔合格喎><
雖然唔係主科
但係係成績表度
就會多左一括號囉...=]
咪係都冇一科唔合格啦...
點算好呢?!
e家仲有數學同英文
兩科都好似好易炒嫁!!
如果炒埋
就真係死得人啦.....
|
發表時間:2008-01-21 06:04 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | »
|