| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-01-30 |
分類: 未分類 |
今朝番去就係度收簿....
超多要收,,,
但係又冇人幫我喎~!
所以要第一小息先交到
真係收死人囉!!!
之後就要攞埋d簿
過去1a班上英文堂==
英文堂又係超悶
不過佢又要我地做勁多
假期功課,,,,,,有3樣咁多
不過我係偷偷地做中...
就俾我做哂!!!哈
音樂堂就玩咩
指揮家喎
都唔好玩既
又累喎,,,
成日舉高隻手
擺擺下喎-3-''
但係遲D又要
攞E個去做評估喎><
真係慘囉~~~!
今次數學堂係MISS上
但係佢好似就講D唔講D
佢講左集中,相容同轉移數字法
However,佢冇講補償數字法
係點樣做
搞到今晚有幾條唔係好明......
科學堂笑到死
今堂係教第3課
就係度講132頁果D
但係有個問左個問題
跟住有d人就答佢
答d野好搞笑
阿sir又係度話佢地點點點,,,,
搞到我地全班都係度笑==
好似係度爆自己d秘密咁-3-''
中文堂就做左個咩測試
測試下我地洗唔洗
去補中文喎~~!
合格就唔洗去==
希望pass到啦^^
|
發表時間:2008-01-30 08:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

| 2008-01-29 |
分類: 未分類 |
今日頭先兩堂係視藝!!!!
今堂都幾好反嫁!!!!
就係將個俏像畫個稿
印係個{發寶膠}上
首先miss lam
睇左我地份稿先
佢話幾好喎~~!
跟住佢講左幾句野
話我邊d雙線要變番單線,,,
講住之後我地就開始開工啦!!!
先將分左4份
然後就每人一入開始印,,,
但係今日我地組
就有個去左田徑!!
所以我要印多一份-.-
雖然我地少左一個人
但係我地都好快完成左!!!
跟住就叫miss過黎睇
佢就話:
你地班蠢蛋,又印得幾好喎~!
講之後我地都係度笑.....
數學堂悶到爆
個個都係度反
搞到成地下都係垃圾
同埋唔係好明阿sir講咩!!!
所以我都係問人先明-3-'''
真係悶到咩咁囉~!
地理堂miss lam
又要我幫佢收簿
今次仲要分開咁收
仲要係收作業同生字簿喎,,,
簡直唔係收簿
係收賣人命囉->3<
普通話就默書唔係好識--
英文堂都係默書,,
我都冇咩溫過
但係就好易...
放學之後就去左miss chan
果個補課
悶到嘔
跟住又深喎d字
下堂仲要背d英文
難到爆呀!!
真係攞命囉......
|
發表時間:2008-01-29 08:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | »
|