| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 悶到嘔 |
分類: 未分類 |
今朝都係一樣
7點幾起左身
去練笛......
今次又係開OT
要練多一個鐘頭先走得!!!
今日吹左勁耐,,,,
所以走果時都有d頭暈-3-''
番到屋企就係度做功課
做完之後就悶到爆,,,
就對住部電腦
係度呆坐.......
跟住就去左睇書
睇左一半之後
個頭又有d暈暈地
跟住就冇睇到啦-3-
坐左係梳發度呆.....
係無聊之際中
我開左個電視
竟然播緊
{神鵰俠侶}
一齣都幾懷舊既片
但係又好好睇喎
所以就好不自禁地
睇左落去,,,,
完左之後
阿媽就買左d野
上黎俾我食~!
飽~~~~
|
發表時間:2008-01-26 09:06 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2008-01-25 |
分類: 未分類 |
今日都係冇咩特別......
中文堂就係度
呆著黎聽書=3=
全班都係度做自己野
果d人就係度傾計
噪到咩咁....
電腦堂我地就打字:
難字類....
都唔係好難姐
打多d就記得點打-3-''
但係都係得個38分=]
最高果個好似係60幾分
咁我都唔錯呀!!!!
科學堂超悶
個梁sir都唔識教既...
照書咁讀曬出黎,,,
咁不如我地自己睇啦~
仲要講講下書唔知講去邊...
講左d咩學生唔知事咁--
佢真係好得!!!
英文堂講d there was were果d
悶到嘔....
今次工科就冇咁悶
叫我地去背工場守則
都幾好反!!!
最衰果個小妹
冇端端要我問問題
搞到我唔知點算好>3<
都叫左佢唔好叫我問嫁啦,,
仲係要突{等}叫我喎><
----------------
放左學之後,,,
就去左補習
咁次先搞笑呀
去果度睇冰河世紀2喎
又要睇多次
雖然今次係講英文....
不過都係好悶-- |
發表時間:2008-01-25 07:40 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | »
|