cursorshelp
 
ww34hk
暱稱: 蕉蕉=]'
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
一號風球==
真正夏天係咪到啦?!
熱....
2008-04-03
2008-04-02
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 122
今日人氣: 17
累積人氣: 4450
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
             2008 年 1 月 26 日  星期六   晴天             


悶到嘔 分類: 未分類

今朝都係一樣
7點幾起左身
去練笛......
今次又係開OT
要練多一個鐘頭先走得!!!
今日吹左勁耐,,,,
所以走果時都有d頭暈-3-''

番到屋企就係度做功課
做完之後就悶到爆,,,
就對住部電腦
係度呆坐.......
跟住就去左睇書
睇左一半之後
個頭又有d暈暈地
跟住就冇睇到啦-3-
坐左係梳發度呆.....
係無聊之際中
我開左個電視
竟然播緊
{神鵰俠侶}
一齣都幾懷舊既片
但係又好好睇喎
所以就好不自禁地
睇左落去,,,,
完左之後
阿媽就買左d野
上黎俾我食~!
飽~~~~

發表時間:2008-01-26 09:06 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                                    
             2008 年 1 月 25 日  星期五   晴天             


2008-01-25 分類: 未分類

今日都係冇咩特別......
中文堂就係度
呆著黎聽書=3=
全班都係度做自己野
果d人就係度傾計
噪到咩咁....
電腦堂我地就打字:
難字類....
都唔係好難姐
打多d就記得點打-3-''
但係都係得個38分=]
最高果個好似係60幾分
咁我都唔錯呀!!!!
科學堂超悶
個梁sir都唔識教既...
照書咁讀曬出黎,,,
咁不如我地自己睇啦~
仲要講講下書唔知講去邊...
講左d咩學生唔知事咁--
佢真係好得!!!
英文堂講d there was were果d
悶到嘔....
今次工科就冇咁悶
叫我地去背工場守則
都幾好反!!!
最衰果個小妹

冇端端要我問問題
搞到我唔知點算好>3<
都叫左佢唔好叫我問嫁啦,,
仲係要突{等}叫我喎><
----------------
放左學之後,,,
就去左補習
咁次先搞笑呀
去果度睇冰河世紀2喎
又要睇多次
雖然今次係講英文....
不過都係好悶--

發表時間:2008-01-25 07:40 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]