| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-01-18 |
分類: 未分類 |
今日都係冇乜野~~~
都係派卷姐
今日淨係派左中史同中文!!!
中史:
中史好似有d可惜咁
溫左咁耐都得個55
已經係第2科55
人地都冇溫過都高過我呢><
李sir先勁呀~~
派左份卷
被我地睇左幾多分就收番
連講都冇講--
可能可以加分呢
佢真係呀~~~!
中文:
中文都ok既
58分滿分80
都唔係好姐其實???!!!
但係就好似係全班第2個高分!!??
其實我e家最驚既就係數學
因為其他班都唔係好多人合格
咁我地班都應該
唔會太多啦掛?!
希望數學唔好肥佬啦><
-----------------
放學之後
就飛快地去左補習
佢俾左一張
之前做過既W.S.我地
都唔知佢做咩事?!
搞到個個都搵番之前果一張
係度抄~~哈=[]=
|
發表時間:2008-01-18 07:02 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 唔係咁開心既一天~~ |
分類: 未分類 |
今日就係下學期既第一日啦~!
所以應該係開開心心既.....
番到學校打左一陣波
之後就去上堂啦~~
---------------------
中文:
第一堂中文就對聆聽!!
唉~~
緊緊合格~~灰~~
電腦:
e堂都只係教下打字姐~
冇咩野
科學:
都係派卷,(原來係張sir出嫁)
但係科學始終
好似我對佢唔住咁
係都唔俾我攞高分喎~~~
都係高唔到5字頭
超慘囉~
全部都係唔係唔識
係好唔小心咁錯左
唔知係咪理解唔到d題目呢?!
唔知點講好啦~~~!><
英文:
英文就派左聆聽同作文
聆聽就都好高分,,,
但係作文就....麻麻地啦--
工科:
工科就係我最唔想上既一堂啦!!!
超煩囉~~
又要背野啦
又要設計d咩毛巾架喎~
難做到死~~~
跟住工衣又好似未買!!
要去到北角咁遠><
------------------
點算好呢~~!!
科學考得咁差
會唔會達成唔到我既願望呢?!
我驚真係會入唔到呀!!!
一直都有咁大希望
會入到~~~~
點解我既成功之路,永遠都係度掘緊路嫁....(抄嫁)^^
|
發表時間:2008-01-17 04:28 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | »
|