| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 年初一!!!! |
分類: 未分類 |
起左身就食早餐
食完過多陣就
去拜年~~~!
首先去媽的老板既屋企
佢地間屋企岩岩裝完收
超靚超大,,,超正-3-''''''
跟住就去食lunch
去左m記
好快就食完
再番屋企收拾d野~~!
next就閃去柴灣
收左幾封利是
跟住就係度傾計
悶...........
所以我同表哥就落街反下
一陣就上番黎
佢地就話要去走==
電話既急call
我地就飛的落去北角
果度格life好恐怖
8個人就超重...搞笑
之後仲停停下
嚇得我~~!
跟住都係咁
收利是,,,傾計
完了~!
我地就行過去北角
既另一端
都係拜年...
拜完就係下面買衫
簡左好耐先買到
不過唔係買俾我....
係俾個同我差唔多歲數既人
但係買到番屋企
又話咩俾件我==
咁我就球其簡左件.....
之後冇端端就d人黎我屋企
係今日拜過年既人--
我就係房到,,,
好快佢地就閃左人啦~~!
e家就要去食飯啦,,,
番黎再傾--
閉閉-3-''
e幾日都打唔到blog嫁啦~~!
對唔住呀大家!!!
因為我要上去反呀~~!
睇下會唔會有電腦啦....
有既就希望打到啦!!!
打唔到都唔緊要
我番黎果個就會補番嫁啦!!!
|
發表時間:2008-02-07 08:37 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

| 2008-02-06 |
分類: 未分類 |
今日好正...
訓左9點半到
跟住係張床度唔知做咩==
食完lunch
就閃左出去
本來係諗住打波
點知落雨喎~!
跟住上番屋企
跟阿爸一齊出左去
出左去之後,,,
又冇左雨喎~!
都唔係咪玩野....
我地又係太無聊
所以去左太古城
表哥就話去睇戲
又睇....=]]
去到就睇功夫灌籃
勁多人排隊
我地排左半個鐘到
先至買到...
去到之後
就去到6號房
點知係開始左....
我地都奇怪~!
睇番表哥個錶
係咪夠鐘喎~~!
咁我就睇我手機啦....
點知原來係遲左17分鐘啦=]]]]]]]]
表哥個錶壞左原來
真係俾佢玩死......
搞到冇睇到開頭><
都係幾好睇嫁
打架同籃球我都like
但係就冇咩笑聲.....
不過都幾好睇丫!!
特別既係首歌...
豆腐豆腐~!功夫功夫~!
(個名唔係e個下~~!講明先--)
趕緊穿上旗袍
免得說我食你豆腐
豆腐,,豆腐,,豆腐,,豆腐==
今朝岩岩down
就有得聽啦~!!好笑
都值得睇下嫁!! |
發表時間:2008-02-06 08:11 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 31 | »
|