cursorshelp
 
ww34hk
暱稱: 蕉蕉=]'
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
一號風球==
真正夏天係咪到啦?!
熱....
2008-04-03
2008-04-02
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 122
今日人氣: 5
累積人氣: 4458
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
             2008 年 2 月 27 日  星期三   晴天             


2008-02-27 分類: 未分類

番到去就有d簿係我桌上...
又要收功課啦~~!
超唔想收囉...
未收完就落左去早會
都係頒獎,,,同埋企......
完左就行上去四樓中文堂
唉~~~~!要默書呢!!
不過我冇溫過...死啦~~!
佢都唔知係咪架!!
默成23個詞語-3-'''
都已2 、3個唔識or錯
課文就少d囉~~
不過如果唔係就快留堂
佢默得仲多多多啦!!
今次真係慘囉
得個70分(大約)><
電腦堂..
因為唔知都咩咩有人係果度考試
所以我地D野都唔見哂><
要我地重新做過!!!
跟住我地做得慢~~
所以小息都冇左...
慘既就係我仲未交簿
所以我上去攞D簿落去交...
但係就未點過~~~不過都可以交到=]]好彩
兩堂科學堂
都係做實驗...
今次做咩火車果個~~~
超好玩
個輪識得轉...
好勁~~~
第二個小息就去點簿--
跟住就兩堂英文
無聊...悶....
跟住lunch諗住都係去點簿
點知miss lam唔係度
所以冇點度....
工科堂就開始做野啦~~~
唉~~~!失敗的我
戒到個板.....唉
都唔知唔算~~慘
睇黎e個做品都唔會好高分架啦!!!
放左學之後,,,就去補習
上堂都係係度搞get
笑到肚都痛~~~


發表時間:2008-02-27 07:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                                    
             2008 年 2 月 26 日  星期二   晴天             


2008-02-26 分類: 未分類

今朝都係咁樣起左身....
普通話堂係度講果個上網個舊野~~
數學堂(miss)開新課''幾何簡介''
唔係好明呀~~!!好似好難咁呢~~ 
所以下堂真係要好努力咁聽書...
又係中文堂啦~~ ><
係度講補充單元3
又叫人地帶單元3既書...
點知又唔講喎!!!
唔講就咪要人帶啦~
跟就落去上地理堂
都係講書姐!!!
冇咩咁特別...
但係聽日就要收作業同生字-3-'''
又要收死人啦~~~!
真係慘呀!!
小息就上工科~
唉~~!真係慘呀!
全班得7個人有帶工衣-3-'''勁
跟住仲慘既係
我地要跟葉SIR呀!!
可能係我地班嘈
所以要跟葉sir
唔制呀~~!我要跟許sir呀!!!!!!!
一開始都係叫我地畫圖
我畫左個樹葉係底板~~
跟住阿sir話我如果係咁
人唔可以生存係地球啦~~!
話樹葉係冇咁大喎~~
唔係點呀~~!
一定要跟住樹葉有幾多就畫幾大咩?!
咁大就唔得咩!!
唔通要攞個樹葉黎,,度住黎畫呀?!
如果畫魚咪姐係要攞隻魚黎度呀?!
聽日仲有工科添呀~~!
都唔知會唔會留低我地呀...
跟住上個英文堂~~
李x涵係咁串miss
叫佢收聲喎~~!變態
lunch就去打左陣波~~
俾人整爛左隻錶-3-'''
中史堂個個都傾計
我斜前面果個...
仲拋左枝筆落街=]]]
分開左兩半...
生命教育係度冇野做~~
阿sir淨係叫我地放d野入去
slp佢話係將d有意義既先寫喎~~~
所以都冇野做--


發表時間:2008-02-26 07:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]