| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-02-25 |
分類: 未分類 |
今朝遲左dd起身...
食完早餐準備出門口
到左樓下先發覺
唔記得帶p.e.衫==
就衝番上去攞~~
頭果兩堂就係中文~~唉
果miss真係教得勁快喎~~
一段最多係用2分鐘就講完
係叫人讀哂時間d姐~~!
唔係真係可以半堂教完啦~~~
講書果時....
miss係咁叫d玩既人起身--
跟住佢係咁都miss串-3-''
笑到我地死~~哈
跟住佢仲成日問問題喎~~
咁我就見冇人答我咪答囉...
答完之後,,,佢就係咁話
''係啦~~係啦~~''
我仲以為冇事啦~~
跟住佢就話...
不過你下次記得舉手喎~~~
我就心諗:
仲有下次咩...咁都要舉手
咁唔答咪好好囉...
我都係見冇人答先答姐!!!
真係好唔like佢囉~~
小息就落左去打左陣波...
圖傳只係教左我地一題
好彩我做完姐~~
唔係就要lunch去做番...
moodly堂啦~~(唔係有冇串左)
佢又係度指邊個可以坐低
好彩我可以坐姐~
跟住都冇特別
科學堂係度做實驗
阿sir攞左塊板咁既野出黎
超正~~~插個電線似既野落去
就會著燈,,發聲等...
跟住就可以燒野啦~~
用本生燈,,x燭去燒瓦片同
入面有水同溫度計既試管~~
超好反喎~~~
淨係用x燭先可以燒焦(蕉)==
個瓦片
有人仲將個試管夾同試管
燒焦左~~~黑哂--
勁到佢地吖
pe堂就教排球
我最勁係打到21下咋~~
真係好似有d-6咁
不過係真的.....
我唔想上排球呀!!!
`無聊呢...
|
發表時間:2008-02-25 06:08 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

| 2008-02-24 |
分類: 未分類 |
今朝起身就on左msn
跟住上番床到睇電視--
睇完就玩下電腦
玩玩下阿媽打黎....
話有人黎睇樓~~
果個人到左
睇左唔夠2分鐘
佢就話去借toilet用喎~~!
都唔知佢係咪黎借廁所既
食埋飯就出左去
去人地屋企做專題
我地淨係上網
搵到合適既就copy
跟住就擺落去
好簡單既工作--
做到悶啦~~
就落街買野食
佢地就話買野
行左幾耐都係買左包野
真係玩野呀佢地~~
跟住去左隔離人地間屋
果個工人超勁...
係度傾電話
所以唔開門俾我地喎~~~
搞到我地禁個鐘
禁到就黎爆...
仲踢門添呀~~唔係我
真係暴力呀....
入左去之後俾人趕番出去
個工人打小報告喎~~~
cheap到死...
番到自己屋企
見到到有好多人
我阿爸d fd黎左=]
咁我就去左打波~~
凍到死....因為著左短褲
聽日仲有''睇肉''堂呢!!!
我驚凍到咩咁呢?!
|
發表時間:2008-02-24 08:05 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 31 | »
|