cursorshelp
 
ww34hk
暱稱: 蕉蕉=]'
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
一號風球==
真正夏天係咪到啦?!
熱....
2008-04-03
2008-04-02
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 122
今日人氣: 15
累積人氣: 4493
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
             2008 年 2 月 25 日  星期一   晴天             


2008-02-25 分類: 未分類

 今朝遲左dd起身...
食完早餐準備出門口
到左樓下先發覺
唔記得帶p.e.衫==
就衝番上去攞~~
頭果兩堂就係中文~~唉
果miss真係教得勁快喎~~
一段最多係用2分鐘就講完
係叫人讀哂時間d姐~~!
唔係真係可以半堂教完啦~~~
講書果時....
miss係咁叫d玩既人起身--
跟住佢係咁都miss串-3-''
笑到我地死~~哈
跟住佢仲成日問問題喎~~
咁我就見冇人答我咪答囉...
答完之後,,,佢就係咁話
''係啦~~係啦~~''
我仲以為冇事啦~~
跟住佢就話...
不過你下次記得舉手喎~~~
我就心諗:

仲有下次咩...咁都要舉手
咁唔答咪好好囉...
我都係見冇人答先答姐!!!

真係好唔like佢囉~~
小息就落左去打左陣波...
圖傳只係教左我地一題
好彩我做完姐~~
唔係就要lunch去做番...
moodly堂啦~~(唔係有冇串左)
佢又係度指邊個可以坐低
好彩我可以坐姐~
跟住都冇特別
科學堂係度做實驗
阿sir攞左塊板咁既野出黎
超正~~~插個電線似既野落去
就會著燈,,發聲等...
跟住就可以燒野啦~~
用本生燈,,x燭去燒瓦片同
入面有水同溫度計既試管~~
超好反喎~~~
淨係用x燭先可以燒焦(蕉)==
個瓦片
有人仲將個試管夾同試管
燒焦左~~~黑哂--
勁到佢地吖
pe堂就教排球
我最勁係打到21下咋~~
真係好似有d-6咁
不過係真的.....
我唔想上排球呀!!!
`無聊呢...



發表時間:2008-02-25 06:08 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                                    
             2008 年 2 月 24 日  星期日   晴天             


2008-02-24 分類: 未分類

 今朝起身就on左msn
跟住上番床到睇電視--
睇完就玩下電腦
玩玩下阿媽打黎....
話有人黎睇樓~~
果個人到左
睇左唔夠2分鐘
佢就話去借toilet用喎~~!
都唔知佢係咪黎借廁所既
食埋飯就出左去
去人地屋企做專題
我地淨係上網
搵到合適既就copy
跟住就擺落去
好簡單既工作--
做到悶啦~~
就落街買野食
佢地就話買野
行左幾耐都係買左包野
真係玩野呀佢地~~
跟住去左隔離人地間屋
果個工人超勁...
係度傾電話
所以唔開門俾我地喎~~~
搞到我地禁個鐘
禁到就黎爆...
仲踢門添呀~~唔係我
真係暴力呀....
入左去之後俾人趕番出去
個工人打小報告喎~~~
cheap到死...
番到自己屋企
見到到有好多人
我阿爸d fd黎左=]
咁我就去左打波~~
凍到死....因為著左短褲
聽日仲有''睇肉''堂呢!!!
我驚凍到咩咁呢?!




發表時間:2008-02-24 08:05 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]