cursorshelp
 
ww34hk
暱稱: 蕉蕉=]'
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
一號風球==
真正夏天係咪到啦?!
熱....
2008-04-03
2008-04-02
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 122
今日人氣: 7
累積人氣: 4460
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
             2008 年 2 月 15 日  星期五   晴天             


2008-02-15 分類: 未分類

朝早我都係對著電腦
不過都冇野做.....
12點幾,,,
阿媽就打電話黎
叫我張封信
攞落去俾佢~~
冇幾耐就食飯
食完過多陣就去british council
今次係下學期,,,
所以課室同老師都換左
點知原來有人都係一樣
今次個老師好x
佢連人地個名都唔識串
我個夠都串左--
都唔知係咪老師黎既
所以上得好輕鬆
仲易過之前果d
補完就去食左d野
就番左屋企啦~~~!
就快番學啦!!
科學英文果個仲未溫呀
又難喎~~驚到時俾人鬧><


發表時間:2008-02-15 08:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                                    
             2008 年 2 月 14 日  星期四   晴天             


2008-02-14 分類: 未分類

今日表哥佢地終於走啦~~
有好有唔好
好既就係可以溫書啦
唔好就係太悶......
中午我地去左太古城
因為要珍惜餘下既時間~~
我地去玩具反斗城
睇車車
佢地送左三架車仔俾我
佢地就買左d電單車~~
跟住就番屋企食飯...
冇幾耐
我就送一個表哥同表姐走
係地鐵站門口我地見到
有間屋著火.....
超多煙喎~~
睇左陣走入鐵站
送完就番番屋企!!
一陣又同表哥出去
當我地行出去買野食果時
我地就係著火間屋後面行過!
突然有個警察阻著我地
問我表哥攞身份證...
嚇得我丫=0=
仲問我幾多歲
又問我係咪香港人--
and問我住邊...
都唔知佢咩事
我咁細個都要查~~
食完野就番屋企
跟住表哥就走人啦...
走左之後成間屋
''都變得好靜
靜到我好悶''...(頂真)=]]]

 

發表時間:2008-02-14 07:37 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]