cursorshelp
 
ww34hk
暱稱: 蕉蕉=]'
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
一號風球==
真正夏天係咪到啦?!
熱....
2008-04-03
2008-04-02
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 122
今日人氣: 8
累積人氣: 4441
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
             2008 年 3 月 6 日  星期四   晴天             


2008-03-06 分類: 未分類

 今日番到去又要收簿--
又係兩樣!!!
所以咁我都係唔收
俾果個...收
打左鐘我先至去收番
但係冇咩人交--
我一入到去d人先至交
所以打完鐘再去收都真係未遲=)
頭一堂係中文><
今堂又係超好笑
miss邢派默書
我就....唉又係果個數目字
55  考試都已經有好多係佢-3-
之後就叫我地收埋唔準做
但係黎軒超勁
佢係度做==
跟住miss行過黎
將佢寫左果d字塗左佢=]]
叫黎軒 你可以繼續做啦!!!串-
黎軒就好瀟灑咁講
咁我唔做囉,,,
然後就將本簿飛個勁遠
由身一行飛到去第6行--
擺明係向老師示威-3-'''
老師無奈既時候
就將佢本簿收左
叫佢唔洗做....
黎家希都俾miss收左--
佢就話~~~
唔緊要啦!!!反正我次次都唔會做功課
日日都要留堂架啦....囧
黃子峰都一樣
但係佢就係度發脾氣
叉住隻手望住個window
驚俾人見到佢對眼=]
想喊想喊咁--
次次俾老師講兩句就係咁
miss邢叫佢都想喊,,,,唉
電腦堂都係做果d
平平冇奇
跟住就上科學堂
今次d實驗都好好反
用顯微鏡去睇d微生物
唉~~~!慘既係我地果組
唔知點解睇污水都係冇細菌既
其他就超型,,,入面係有兩條蟲
超型,,,有d姐就乘達黑色既野
真係污糟到佢丫!!!
英文堂又係悶到死
miss係咁叫人起身讀
不斷重複咁讀果幾句
全班讀先至完--
lunch就派書==
派左本勁勁勁唔好睇既書==
都唔知點睇....
圖傳去左電腦室
去教圓形正方形果d
但係我就唔係好識-3-''
都係人地幫我做=]]
放學就去到5點幾先走...

 多謝黎軒提供資料@@

發表時間:2008-03-06 06:59 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                                       
             2008 年 3 月 5 日  星期三   晴天             


2008-03-05 分類: 未分類
 

今朝仲早起身!!!
因為要番學校練笛
每人都練左幾次
跟住就要出發啦~~~
我地行落去搭mtr
等呀等,,,
終於到左~~!
行到差唔多果度既時候
突然聽到d笛聲...超大聲
上到去我地就調音
跟住俾人話喎~~~!
入到去我地學校既人
都已經逐個出左去
但係今次就冇咁驚
不過係緊張
開始就吹錯左-3-'''
跟住就唔講啦~~~!
吹完就落番去
跟住又開始等等等.......
等到差唔多訓咁濟
成績我都唔講~~~哈
跟住就行番去啦!!!
行行下果個人行左去另一面
我就問佢去邊
佢就話去地鐵囉(改唔到口,,係港鐵)
我就話係果面喎~~!
跟住佢話''係咩?!''
上左港鐵都係等等等
去到筲箕灣
就去左m記食野
但係就唔想食囉~~~!
不過都係要食架==
食完就行上去學校啦!!!
行上去就係會好勀
不過都係要行....
咪當係消化下囉
番到去交野
上到班房就係咁問人有咩功課
有就做做做....
做做下都差唔多做完
淨番個地理作業既填充
真係快呢?!
仲有時間打陣波添!!!
中史堂都係....唔洗多講
生命教育個miss邢...唉
都唔知點解許sir唔教喎~~~!
佢真係...結果都係一樣
留低我地...-3-''
放學就去補習
差少少遲到==
一去到阿sir就岩岩好黎
鬼叫個miss留低人地
雖然我都傾左陣計先走--
阿sir果d活動真係好無聊
都係之前好玩d~~~

發表時間:2008-03-05 07:21 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]