| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2008-03-11 |
分類: 未分類 |
今日好榮幸咁係有早會既...
跟住兩堂就係英文
我都要做oral
不過好超易,,,同埋超快就考哂...
小息就去左食野...
我買左包卡住左
不過整整下又整到喎~~!
有人同我一樣都係咁
佢叫人幫佢撞喎=3='
點知俾headp見到~~哈
笑死我...跟住叫埋人地一齊去見老師=]
音樂堂miss又鬧人啦!!!
數學堂都幾順利
冇咩人嘈咁喎^^
原來d野都唔係幾深...
lunch,,,食完野
阿sir就幫我地CHANDE位
幾好啦!!!
is堂就好專心聽書^^
中文堂默書呀!!!咁次我好有信心
因為次次唔溫書既我終於溫啦!!!
但係錯左一個字...不過都好啦95分
起碼唔會太失望丫!!?
放學就去左果個is
都冇咩教書
miss有野做,,,又掛住鬧其他人--
就黎測驗啦!!!都要收拾心情啦
而且我又唔至一個測驗咁少野
或者可能我唔係太想打啦!!!
老啦-3-''
所以 對唔住啦大家
我可能會唔打blog一陣時間
sorry!!!
|
發表時間:2008-03-11 07:12 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2008-03-10 |
分類: 未分類 |
又要番學啦~~~!
一早起身,,,好慘
番到去就黎人整到個嘴...唉
搞到成日個嘴都痛到咩咁--
va堂都仲係整緊果幅野
果慘呀~!我地果組d人整錯哂...
有組就整完...梗係啦 咁簡單幅畫
不過d彩砂又幾靚既...
今日miss都唔知咩事
都係鬧人喎~~!
冇啦啦串人-3-''
數學堂頭一堂講書
好易姐...
第2堂就test
都係好易識哂...
不過冇圓x
搞到d圓形靚到丫-v-
地理堂係度對作業,,,
抄到死死下,,攰死
普通話堂原來要默書
我都係冇...
不過唔緊要啦~~~!
合格應該'''
中途果時有人電話響...
第一下阿sir聽唔到喎~~~!
第2下先聽到~哈
最尾兩堂英文
超有野要做囉~~~!
miss話我嘈喎!!
叫我檢討下,,,
咁佢都要檢討下啦!!!
係得佢咁講我=]
放左學就番屋企
睇碟...好正呀!!!
係咁多啦!!!掰
|
發表時間:2008-03-10 05:48 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 31 | »
|