cursorshelp
 
ww34hk
暱稱: 蕉蕉=]'
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
一號風球==
真正夏天係咪到啦?!
熱....
2008-04-03
2008-04-02
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 122
今日人氣: 12
累積人氣: 4445
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
             2008 年 3 月 11 日  星期二   晴天             


2008-03-11 分類: 未分類

 今日好榮幸咁係有早會既...
跟住兩堂就係英文
我都要做oral
不過好超易,,,同埋超快就考哂...
小息就去左食野...
我買左包卡住左
不過整整下又整到喎~~!
有人同我一樣都係咁
佢叫人幫佢撞喎=3='
點知俾headp見到~~哈
笑死我...跟住叫埋人地一齊去見老師=]
音樂堂miss又鬧人啦!!!
數學堂都幾順利
冇咩人嘈咁喎^^
原來d野都唔係幾深...
lunch,,,食完野
阿sir就幫我地CHANDE位
幾好啦!!!
is堂就好專心聽書^^
中文堂默書呀!!!咁次我好有信心
因為次次唔溫書既我終於溫啦!!!
但係錯左一個字...不過都好啦95分
起碼唔會太失望丫!!?
放學就去左果個is
都冇咩教書
miss有野做,,,又掛住鬧其他人--


就黎測驗啦!!!都要收拾心情啦
而且我又唔至一個測驗咁少野
或者可能我唔係太想打啦!!!
老啦-3-''
所以 對唔住啦大家
我可能會唔打blog一陣時間
sorry!!!

發表時間:2008-03-11 07:12 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                                    
             2008 年 3 月 10 日  星期一   晴天             


2008-03-10 分類: 未分類

 又要番學啦~~~!
一早起身,,,好慘
番到去就黎人整到個嘴...唉
搞到成日個嘴都痛到咩咁--
va堂都仲係整緊果幅野
果慘呀~!我地果組d人整錯哂...
有組就整完...梗係啦 咁簡單幅畫
不過d彩砂又幾靚既...
今日miss都唔知咩事
都係鬧人喎~~!
冇啦啦串人-3-''
數學堂頭一堂講書
好易姐...
第2堂就test
都係好易識哂...
不過冇圓x
搞到d圓形靚到丫-v-
地理堂係度對作業,,,
抄到死死下,,攰死
普通話堂原來要默書
我都係冇...
不過唔緊要啦~~~!
合格應該'''
中途果時有人電話響...
第一下阿sir聽唔到喎~~~!
第2下先聽到~哈
最尾兩堂英文
超有野要做囉~~~!
miss話我嘈喎!!
叫我檢討下,,,
咁佢都要檢討下啦!!!
係得佢咁講我=]
放左學就番屋企
睇碟...好正呀!!!

係咁多啦!!!掰


發表時間:2008-03-10 05:48 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]