cursorshelp
 
ww34hk
暱稱: 蕉蕉=]'
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
一號風球==
真正夏天係咪到啦?!
熱....
2008-04-03
2008-04-02
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 122
今日人氣: 7
累積人氣: 4440
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
             2008 年 3 月 8 日  星期六   晴天             


2008-03-08 分類: 未分類

 今朝8點起身去練笛=]]灰
去到冇人,,,等miss黎
跟住就睇著miss食早餐
今堂吹果d都係
可能會考3級會考既歌,,,,
講起...我都真係好驚
考級既日子就一日一日咁逼近
但係我就好似咩都未背
真係唔知點算...
放左之後我就落左去打波
打左一陣就閃人~~~
同一個1a既人搭左車落去...
果個人好變態-3-''
番到屋企食左d野
就對住部電腦...
又冇咩野做喎~~!
就反左一陣無聊既小遊戲
跟住有人同我講左d野
咁我就整果舊野...有左''佢''好用左多了!!
整左冇幾耐,,,
就去左打波~~~
點知有個人話想跟黎...
所以就一齊去左!!!
好無聊--冇人肯打喎!!
搞到我悶到死呢!!!..
6點幾!!!閃人
番到屋企就開msn
然後就睇果本
杏林子--

悶悶的一日就咁過了~~~!

發表時間:2008-03-08 07:26 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                                    
             2008 年 3 月 7 日  星期五   晴天             


忿怒 呆滯 分類: 未分類

 今朝起身食埋野就番學~~~!
番到去見到我地班有d人係下面做功課
我就去問你地係度做咩
佢就話上面門開唔到...
我好驚訝~~!唔信就上去cc
真係喎~~!成班人企哂係度
冇幾耐有個人
就踢門--就勁呀
但係就冇用
佢地用盡左9牛二虎之力都開唔到--
就叫我地落左去早會先
咁我地就乖乖地落左去~~~
早會完了!!!我地勁快咁上番去
想睇下進度係點
點知仲未開到
攞左幾多工具上黎-3-''
一陣,,,佢就將個玻璃拆左出黎
跟住就有個人
攞鎚仔打開佢
開左啦~~~但係度門就....
中文堂啦~~~!唉
今日先至叫做勁.,...
一開始都係果d人串miss
冇咩野~~~!
李競涵就開始決鬥啦!!!
係之前miss就話唔講野去認同
d人串miss既行為
但係有個人就話不如將黎軒點....啦!!!
李競涵就話''miss有人認同佢呀!!!
跟住miss就有理到
佢就話miss咁你咪姐係玩針對姐
miss就話
擺明就係架啦!!!你e家先知咩??!!咁喎
李競涵話 我e家先問你咋嘛
就緊係e家先知啦!!!
miss就冇言左一陣
然後就行番去桌度
突然佢就發嬲
將d書勁大力咁放落張桌度
bang一聲~~~!
d書仲整親人添
可想言之係幾多大力...
跟住miss係話黎軒
miss就話佢你唔好出聲
黎軒就話我都冇出聲
miss就話我都唔係同你講~~~
(其實都唔知佢係同who講)
黎軒就話我都唔係答你....
我o哂...e家時候個局面好薑
miss冇野講就行去睇下人地做咩
大家都鴉雀無聲
突然有人同鍾健講左唔知咩
佢就好大聲講痴線
miss就問佢 頭先講咩
鍾健就話痴線
miss就話你講多次
痴線  佢繼續講
miss就話繼續
痴線 繼續
miss就叫佢唔好停...
途中呂sir黎左係門口
miss就故意叫鍾健講多次痴線
擺明就要俾阿sir聽到
真係....我都冇無言
邊有miss故意咁樣做架~~~!
咁薑既局面miss就話我
冇人可以鬧就搵我出氣
佢話我認同佢地喎~~~!
我話 我都冇講野....
miss就話但係你有笑啵
果時我都唔想答佢
我就唔出聲...
咁多人笑佢就唔話
係都要話我~~~真係好野
無理取鬧
因為咁佢都係留左我個既小息...
我地果時都好靜
因為個個都好嬲,,,冇一個人係唔嬲
包括我~~~
跟住搞到我地成班都咁憎佢....\./
英文堂就默書
但係我心中果團火係仲未熄!!!!!!
雖然係咁都係要默書
唉~~~!錯哂(3個)
圖傳就去405
都幾好反既....
易過之前果d w.s.
仲有d時間上下網睇野~~~
中史堂做自己野...
但係有個人諗住入黎
攞人夠表
諗住''烤''門果時
隻手....笑死
因為我地個門拆左丫嘛~~~哈
好似係度玩人咁--
數學堂輕鬆....
要我地做工作紙
so easy...
 

放學就去補習
到e度唔講啦!!!
好攰呀隻手~~~
唔該你地丫
留番個cm呀
真係好攰架....死啦!!


發表時間:2008-03-07 08:01 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]