cursorshelp
 
ww34hk
暱稱: 蕉蕉=]'
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
一號風球==
真正夏天係咪到啦?!
熱....
2008-04-03
2008-04-02
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 122
今日人氣: 9
累積人氣: 4442
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
             2008 年 2 月 19 日  星期二   晴天             


2008-02-19 分類: 未分類

今日一樣係咁眼訓...
第一堂就係中文堂
新既miss好嚴
不過都幾好~~
班房都靜多左
我就唔係咁like
佢既教學方式
都係miss chan教好d
不過就唔會有咁靜既時候啦~~!
電腦就教平常d野
都好易....
科學就終於開新課
都幾好玩...又易
英文都係悶....
工科就變左許sir上
葉sir就唔知去左邊~~
放學又去英文科學果個
最尾果時,,,問問題
揀中左我~~不過我都識識地既
不過就係咁俾佢
話讀得唔夠好
洗唔洗要準到咁
搞到我勁羅==


發表時間:2008-02-19 09:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                                    
             2008 年 2 月 18 日  星期一   晴天             


2008-02-18 分類: 未分類

 琴晚真係訓唔著
1點幾先訓左...
所以今朝好眼訓
今日都冇咩特別
係中文堂
係打左鐘之後
miss chan就話
因為我有某d原因
所以就唔做啦
聽日中文堂就會有新miss
also會有一個新班主任
但係有d野係miss負責既
唔知佢會唔會唔記得
將樣野講俾新miss聽呢?!
工科堂就好似話
聽日會開始x.....
so bad
lunch大部分時間
都係聽老師講野....
最後兩堂就去聽talk
講拍拖果野...悶
搞錯我眼訓到死
明知我琴日失眠架啦!!-3-''

其實點解你呢
要講埋e啲野嫁
仲要講到我咁.......
搞到人地個個都.....
!~~~唉~~~!

發表時間:2008-02-18 08:05 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]