| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-02-19 |
分類: 未分類 |
今日一樣係咁眼訓...
第一堂就係中文堂
新既miss好嚴
不過都幾好~~
班房都靜多左
我就唔係咁like
佢既教學方式
都係miss chan教好d
不過就唔會有咁靜既時候啦~~!
電腦就教平常d野
都好易....
科學就終於開新課
都幾好玩...又易
英文都係悶....
工科就變左許sir上
葉sir就唔知去左邊~~
放學又去英文科學果個
最尾果時,,,問問題
揀中左我~~不過我都識識地既
不過就係咁俾佢
話讀得唔夠好
洗唔洗要準到咁
搞到我勁羅==
|
發表時間:2008-02-19 09:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2008-02-18 |
分類: 未分類 |
琴晚真係訓唔著
1點幾先訓左...
所以今朝好眼訓
今日都冇咩特別
係中文堂
係打左鐘之後
miss chan就話
因為我有某d原因
所以就唔做啦
聽日中文堂就會有新miss
also會有一個新班主任
但係有d野係miss負責既
唔知佢會唔會唔記得
將樣野講俾新miss聽呢?!
工科堂就好似話
聽日會開始x.....
so bad
lunch大部分時間
都係聽老師講野....
最後兩堂就去聽talk
講拍拖果野...悶
搞錯我眼訓到死
明知我琴日失眠架啦!!-3-''
其實點解你呢
要講埋e啲野嫁
仲要講到我咁.......
搞到人地個個都.....
!~~~唉~~~! |
發表時間:2008-02-18 08:05 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 31 | »
|