| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 初七 |
分類: 未分類 |
lunch去飲茶,,,
正一黑店呢嫁~~~
食幾籠點心姐
洗唔洗咁expensive呀!!
幾多就唔講啦==
跟住番屋企
錄左個短片就閃人
去旺角啦又
今次去左個商場
分開二批行
我就幫表姐睇衫
佢地就自己睇自己既模型
表姐買左件衫
佢地都買左d野
之後行去女人街
行去左間買tie既鋪
勁恐怖
我地就覺得質素好差
跟住佢話我地整皺左條tie
要我地賠,,
但都係佢自己打既
咁都要我地賠
我地咪走囉
佢話要報警
同埋話我地牙刷刷-3-
咁地就照走~~
我地都冇攞佢野佢咪報low~~
跟住就諗住行去廟街
但係要番去食飯喎~~
所以係中途搭102回家
搭車果時我仲訓著左=]]]
|
發表時間:2008-02-13 09:31 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 初六 |
分類: 未分類 |
起身冇幾耐就去左天悅
去睇下野,,,,,
但係冇買
因為冇開鋪~~
所以閃左人
番到屋企好快出左街
去買下衫!!
一開始去左北角
但係冇咩好睇既衫
所以坐mtr去左中環
跟住就番左屋企
擺低d野又再出去~~
去番天悅終於開左
買完要既野
就行左個圈
睇中左個模型車
好平,但係唔想買
未夠皮,,,就行去筲箕灣中心
表姐買左個靴
我就覺得唔係咁靚!!!
食完dinner,,
就開始我既工作
但係對我黎講好難
但仲未有一點點既成果
聽日會繼續努力~~~! |
發表時間:2008-02-12 10:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 31 | »
|