今朝起身番學!!!
番去學校當值,,,
去到班房
一個人都冇
跟住我就去左搵阿sir
見到佢之後
佢就問我家長黎左未??!
果時我諗點解會係你問我既?!
你係班主任好似係你答我先係喎....
跟住我就問佢
咁slp呢??你攞左未?!
跟住佢話,,,係喎slp喎
你快d幫我攞過去啦
跟住佢就攞左兩箱俾我
果時我又諗,,,
你都應該幫我攞一箱丫
我都未必夠力攞到過去啦!!!
跟住我就攞著兩箱野過去
點知我唔係太夠力
所以將一箱放左係
新座下面一張桌度
轉頭先再攞
兩箱都放左係班房阿sir就黎左
我的真正工作正式開始
有個家長黎左,,,
我就俾左d野佢
同佢地講d野
第一樣既工作就完成啦~!
跟住就不斷咁重複咁做,,,
到左10點幾,,,
有家長話我
唔係跟時間排邊個入先既咩?!
我就答係跟先後入嫁喎....
講左幾句佢就冇講野
一陣佢就自己衝左入去見miss
明明跟住果個都唔係佢
佢就衝左入面,,,,
都唔知佢咩事!!!!!
好彩另一個家長都冇噪到=.=
到左lunch
miss yue請我地食pizza之後
我就係度反
因為果時都唔係我當值!!
閃果時,,,我就話阿''邊個''
跟住丫嘛話我唔好咁講佢
佢明明係咁做,,,,
雖然我係計錯左
但係都唔洗咁呀~!
我都知你成績好
你威啦...勁啦
次次都係話我錯
但係我就唔知我錯係邊度?!
Can u tell me?!
講唔夠兩句就走左去邊
咩都驚,,,驚就走佬
跟住我咪係度受罪囉!!!!
唉~~!個個都可憐佢
咁我呢!!我呢?!
|