cursorshelp
 
ww34hk
暱稱: 蕉蕉=]'
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
一號風球==
真正夏天係咪到啦?!
熱....
2008-04-03
2008-04-02
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 122
今日人氣: 12
累積人氣: 4490
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
             2008 年 2 月 1 日  星期五   晴天             


全都是我的錯?! 分類: 未分類

今朝起身番學!!!
番去學校當值,,,
去到班房
一個人都冇
跟住我就去左搵阿sir
見到佢之後
佢就問我家長黎左未??!
果時我諗點解會係你問我既?!
你係班主任好似係你答我先係喎....
跟住我就問佢
咁slp呢??你攞左未?!
跟住佢話,,,係喎slp喎
你快d幫我攞過去啦
跟住佢就攞左兩箱俾我
果時我又諗,,,
你都應該幫我攞一箱丫
我都未必夠力攞到過去啦!!!
跟住我就攞著兩箱野過去
點知我唔係太夠力
所以將一箱放左係
新座下面一張桌度
轉頭先再攞
兩箱都放左係班房阿sir就黎左
我的真正工作正式開始
有個家長黎左,,,
我就俾左d野佢
同佢地講d野
第一樣既工作就完成啦~!
跟住就不斷咁重複咁做,,,
到左10點幾,,,
有家長話我
唔係跟時間排邊個入先既咩?!
我就答係跟先後入嫁喎....
講左幾句佢就冇講野
一陣佢就自己衝左入去見miss
明明跟住果個都唔係佢
佢就衝左入面,,,,
都唔知佢咩事!!!!!
好彩另一個家長都冇噪到=.=
到左lunch
miss yue請我地食pizza之後
我就係度反
因為果時都唔係我當值!!
閃果時,,,我就話阿''邊個''
跟住丫嘛話我唔好咁講佢
佢明明係咁做,,,,
雖然我係計錯左
但係都唔洗咁呀~!
我都知你成績好
你威啦...勁啦
次次都係話我錯
但係我就唔知我錯係邊度?!
Can u tell me?!
講唔夠兩句就走左去邊
咩都驚,,,驚就走佬
跟住我咪係度受罪囉!!!!

唉~~!個個都可憐佢
咁我呢!!我呢?!

發表時間:2008-02-01 07:08 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                                    
             2008 年 1 月 31 日  星期四   晴天             


2008-01-31 分類: 未分類

今日頭兩堂係中文
miss就講假期既功課
'''補充練習單元三'''
佢一路講一路教我地點做
係佢一路教一路講中....
我就用我既高速做功課
既速度用左一堂做完-,-
跟住果另一堂就
係度呆著聽佢講
果d果d點做=,=
next既一堂係圖傳,,,,
又係畫d圖,,,
今次就唔係好好反囉~~!
悶悶到下嫁....
跟住就係miss mo''你''堂
要我地搵d英文字
爆無聊囉!!!
次次都係咁,,
有冇d新意嫁?!
跟住就係兩堂科學
個阿sir變態的
要我地做
作業第三課,書同生字21個--
傻傻地,,,,咁多
體育堂就做體能測試
好野~!我耐力跑又勁左^^
23.5變左25.5多左2.5
好happy
不過掌上壓同sit-up
就唔好提啦,,唉~!差

最後就恭祝大家:
新年進步 豆多d利是^^哈

發表時間:2008-01-31 06:53 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]