cursorshelp
 
ww34hk
暱稱: 蕉蕉=]'
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
一號風球==
真正夏天係咪到啦?!
熱....
2008-04-03
2008-04-02
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 122
今日人氣: 20
累積人氣: 4453
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
             2008 年 1 月 20 日  星期日   晴天             


累的一天 分類: 未分類

今日我去左踩單車^^
所以一朝就起左身啦
準備下一陣踩單車d野~~~
沿途我地搭車
一路搭就一路有人黎
黎黎下就差唔多有12個人==
到左大埔
之後我地就去左踩啦~~~
最印象心刻既
就係去到山上面一個堤壩果度
因為果度好多果d一隻隻
好細隻既野(嘔心)
成日都係都撞我!!!
之前d野仲試過
飛入人地個nose度添呀
好啦!!!
跟住我地就去食飯啦...
果度d飯都幾好食嫁
食度我都好飽下
食飽飽之後,,,
我地就落山
去還番d單車......
回程就好爽啦~~
因為好多斜佬
超舒服^^
但係回程果陣時
有個人炒車呀=]
炒得好勁下
我諗係超痛囉~~
但係佢話冇咩事喎=.=
佢係f.1嫁,唔講佢個名啦--
咁就繼續踩啦!!
點知竟然有人爆左 太
(無奈,果個人唔太識佢)
e個詳情就唔清楚啦~~
跟住到左租車果度啦,,,
準備還車
果時先發覺有兩個人未到!!!
阿sir就去左搵佢地...
番番黎
果個f.1又發生事故啦!!
咁次先搞笑呀
都好少發e啲事情!!!
佢條單車鏈斷左(囧左)
跟住照還
當冇事發生過=]]]
------------------
準備番屋企啦!!
但係電話一響
媽咪就叫我去試衫
試完之後就番左屋企啦!!!!

今日反都好happy啦~~
但係又好累喎!
不過又得反喎
算係咁嫁啦^^


發表時間:2008-01-20 06:53 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                                    
             2008 年 1 月 19 日  星期六   晴天             


2008-01-19 分類: 未分類
今朝7點幾就起左身啦....
因為要去練笛
今日可以話係遲到左小小
可能係我慢慢行啦~~~
到左10點本來就係可以去走嫁啦!
點知miss叫有比賽既人留底...=]
留底左多一個鐘
就落左去搵阿sir
同阿sir傾左一陣計
佢仲問左我個問題
果時好無奈=[]=
傾完之後就番屋企啦,,,,,
--------------------
番到屋企超悶
電腦又冇機打
咁就只好做功課
功課又做得7788
咁做一d係e個時候先會做既野
吹笛......唉~~~~~
今日真係好悶囉
成日都係度發{牛豆}
今日打得咁少
聽日就會得多d嫁啦~!



發表時間:2008-01-19 07:26 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]