| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 累的一天 |
分類: 未分類 |
今日我去左踩單車^^
所以一朝就起左身啦
準備下一陣踩單車d野~~~
沿途我地搭車
一路搭就一路有人黎
黎黎下就差唔多有12個人==
到左大埔
之後我地就去左踩啦~~~
最印象心刻既
就係去到山上面一個堤壩果度
因為果度好多果d一隻隻
好細隻既野(嘔心)
成日都係都撞我!!!
之前d野仲試過
飛入人地個nose度添呀
好啦!!!
跟住我地就去食飯啦...
果度d飯都幾好食嫁
食度我都好飽下
食飽飽之後,,,
我地就落山
去還番d單車......
回程就好爽啦~~
因為好多斜佬
超舒服^^
但係回程果陣時
有個人炒車呀=]
炒得好勁下
我諗係超痛囉~~
但係佢話冇咩事喎=.=
佢係f.1嫁,唔講佢個名啦--
咁就繼續踩啦!!
點知竟然有人爆左 太
(無奈,果個人唔太識佢)
e個詳情就唔清楚啦~~
跟住到左租車果度啦,,,
準備還車
果時先發覺有兩個人未到!!!
阿sir就去左搵佢地...
番番黎
果個f.1又發生事故啦!!
咁次先搞笑呀
都好少發e啲事情!!!
佢條單車鏈斷左(囧左)
跟住照還
當冇事發生過=]]]
------------------
準備番屋企啦!!
但係電話一響
媽咪就叫我去試衫
試完之後就番左屋企啦!!!!
今日反都好happy啦~~
但係又好累喎!
不過又得反喎
算係咁嫁啦^^
|
發表時間:2008-01-20 06:53 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2008-01-19 |
分類: 未分類 |
今朝7點幾就起左身啦....
因為要去練笛
今日可以話係遲到左小小
可能係我慢慢行啦~~~
到左10點本來就係可以去走嫁啦!
點知miss叫有比賽既人留底...=]
留底左多一個鐘
就落左去搵阿sir
同阿sir傾左一陣計
佢仲問左我個問題
果時好無奈=[]=
傾完之後就番屋企啦,,,,,
--------------------
番到屋企超悶
電腦又冇機打
咁就只好做功課
功課又做得7788
咁做一d係e個時候先會做既野
吹笛......唉~~~~~
今日真係好悶囉
成日都係度發{牛豆}
今日打得咁少
聽日就會得多d嫁啦~!
|
發表時間:2008-01-19 07:26 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | »
|