cursorshelp
 
ww34hk
暱稱: 蕉蕉=]'
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
一號風球==
真正夏天係咪到啦?!
熱....
2008-04-03
2008-04-02
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 122
今日人氣: 16
累積人氣: 4494
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
             2008 年 1 月 24 日  星期四   晴天             


2008-01-24 分類: 未分類

今日都冇咩咁特別.....
只係工科堂俾老師
係度x我地d設計姐
搞到我都驚埋一份
明知人地最憎畫畫
又要人地設計咁多野喎~~!
真係唔係好like工科囉
圖傳更加唔洗講啦!!
------------------
今日我都見證到
做班長既慘.......
果時都唔想做嫁啦!!!
個許sir係都要逼人喎,,,
唔做又要俾人話
學習既態度差>3<''
佢都打橫打斜黎講既!!
班主任課既時侯,,,,
果個阿sir叫我地家長日
要番學校當值喎~~~
我又唔想下午果時番喎,,
因為下午可以出去玩下丫嘛!!!
但係朝早又要早起身=]
最後都簡到番朝早......唔制呀-3-''
(第一慘)

跟住阿sir叫我地出去果陣時,,,
因為d男仔超噪
所以俾人罰lunch
企係度食飯--
但係我地兩個男班長就唔洗
阿sir叫我地記得要罰佢地.....
到左lunch,,,
e個事情我都唔記得左
但係另一個男班長就記得--
佢就同prefect講...
跟住個個男仔都企左起身
企到差唔多食完.....
食完之後
我就係度做功課
有d人就同我講
我地個個都企左起身
你地兩個冇企
你地唔會覺得好無奈既咩
仲食得落飯既?!
果時我真係無奈左.....
我都唔想駁番佢地
(第二慘)
所以做班長真係慘囉....
又成日俾人講and笑--
一開始都唔想做嫁啦~~
都唔知點解一定要逼人喎,,,
連阿爸都成日叫我做!!!
今次真係如佢所願啦,,,
但係就委屈左我呢><


發表時間:2008-01-24 06:41 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                                    
             2008 年 1 月 23 日  星期三   晴天             


得閒的一天 分類: 未分類

中文:
今日中文作一篇
'''應用文'''日記
簡直係照抄咁...
因為e幾日都有打blog
所以是但簡左一篇抄=]
20分鐘到...作完
跟住就係度傾下計
圖傳:
超悶囉.....
係度教果d英文字點寫--
悶到死
但係遲d又驚難到死~!
外籍老師堂:
e堂過得好快...
果時得我答問題=]]
所以答左幾條就落堂啦!!
之後就應該係上科學堂既,,,
但係阿sir出左去
所以自修........
所以做功課
都做得好slow...slow
落堂啦!!
幾經辛苦做完大半功課啦~~
仲有少少就留番
下兩堂既自修
因為都係阿sir堂=]]]
第一堂係許sir代堂..
因此佢有d野俾我地做
俾我都冇咁悶^^
第2堂miss chan喎
但係我又唔係好驚喎,,
e堂就冇野做...
係度呆住黎睇書=[]=
--------------
放左學就去左補習
番到屋企個肚勁痛....
不過食左d野
就冇咩事囉00



發表時間:2008-01-23 07:31 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]