初二我地去到堔圳
食左個lunch,,,
就去左舅父屋企
睇電視,,,,玩下e野
跟住我去左酒店訓覺
因為果日我感冒,,,
食左藥,,,所以有d眼訓
但係一開始去到酒店
都唔係就訓~~~!
我地係住咩總統套房
其實都唔總統既
又沖唔到涼,,,果d又唔知咩壞
但係有一樣野就幾好!!!
就係好大-3-'''
所以我係果度反!!!哈
訓醒之後
就去接我另一個表哥同表姐.......
食左dinner我地就去放炮
好好反.........
我地放果d好似煙火
超靚,,,,超大聲,,震撼~!
跟住就番酒店
飲下茶,食下餅,,,,,,
大覺訓~~~~~~!
|