cursorshelp
 
ww34hk
暱稱: 蕉蕉=]'
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
一號風球==
真正夏天係咪到啦?!
熱....
2008-04-03
2008-04-02
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 122
今日人氣: 15
累積人氣: 4448
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
             2008 年 2 月 5 日  星期二   晴天             


2008-02-05 分類: 未分類

今朝7點半就起左身..
諗住去踩單車
但係一on msn
見到話取消
不過最後都去左~~!
搭緊港鐵果時
竟然落雨喎==
去到果度之後落得仲大
所以冇得踩,,,,
跟住就上去大尾督
食野....(可以話係避雨)
去度果度坐左好耐下...
先至叫野食~~!
食完野就落番去灣仔
行左陣,,,我地就各行各路
我地就去左油麻地
表哥就諗住去廟街,,,
我都知係未開嫁啦~!
表哥就話去喎.....
果然係未開既~!
咁我地就去m記
坐下,消磨下時間
一陣之後,,,
去番果度都仲係未開
跟住轉左個大圈
就決定行去旺角--
果度係超多人
行步路都要就住就住
行下既途中,,,
阿爸打黎
佢地就去銅鑼灣
咁我地就去會合佢地
點知佢地去食咩魚蛋XXX
唔知咩黎嫁!
食完就閃番屋企啦!!!
黎到屋企都差唔多7點


 

發表時間:2008-02-05 07:25 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                                    
             2008 年 2 月 4 日  星期一   晴天             


2008-02-04 分類: 未分類

 今日都幾好反嫁~~!
食完lunch,,,,
就急急腳走人
咆毛首先我地搭MTR
去到旺角
一個好熟既地方!!
我地行個圈
跟住再行去女人街
果度都幾多野睇
我地係果度買左個XX.....(唔想講=.+)
跟住D毛公仔好靚
但係買左又冇咩用
所以冇買到
行多幾間鋪,,
又見到D公仔唔係毛==
表哥有D LIKE,,,
AND就買左
我就諗當係份禮物
送俾人....
唔知佢鍾唔鍾意呢?!
行行下就見到D
好搞笑既打火機....
有維他奶既圖案呢~!
所以表哥又買左--
仲買左果D入
去打火機果D煤油
既物體......
行下有間糖果鋪
表哥叫我去簡糖食^^
簡左之後,,表哥又唔食喎........
next,,,就去食m記~~!
然後就去左銅鑼灣
表哥就買左年褸and鞋.........
講講下又想去睇戲,,
所以閃左去太古城
去睇'''長江7號'''''
好搞笑又感人...
所以係個好介紹
大家可以睇下既
跟住就閃番屋企...
好累呀~~!
行左成日腳都瘸...--

發表時間:2008-02-04 09:32 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]