cursorshelp
 
ww34hk
暱稱: 蕉蕉=]'
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
一號風球==
真正夏天係咪到啦?!
熱....
2008-04-03
2008-04-02
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 122
今日人氣: 4
累積人氣: 4469
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
             2008 年 2 月 11 日  星期一   晴天             


初五 分類: 未分類

 今朝好早起左身~~!
跟住有人攞左個相機黎.....
我地就出發啦!!!
搭77號去.......
其實果度d野都反過啦!!
first,,,我地去睇熊貓
又左樂樂,盈盈
佢地好qute呢~~
跟住去左個,
有個好大既輕氣球
但係又唔係咁似
飛到勁高
驚........
坐纜車啦~~!
高!!!!
跟住就衝去反滑浪飛船
好反喎!!!
不過搞到成身濕哂....
順路就去左越礦飛車
一開始係唔夠膽坐嫁....
但係次次黎都反
今次唔可以唔反嫁嘛
所以都係去左....
跟住去左飛天千秋等,,,
最正既就係搖擺船
我全程雙手放
有個表哥就驚到.....
差唔多黃昏就去睇海豚
都係平平冇奇
都係果d姐~~~
夜d就再去反滑浪飛船...哈
第一次都唔係幾夠膽放哂手
都冇咩濕到......
第2次都係一樣.....
第3次就夠膽
有一野放左手果時
人係彈起左-3-

同時全身都濕哂
好似岩岩沖完涼咁.......
不過都好反呢?!
夜晚就本來諗住搭bus,,
但唔知點解又走去搭的士=]]
搞到waste左100幾蚊><
食完飯我地就出去行下
e家就行完番黎......
有d眼訓~~~閉

發表時間:2008-02-11 11:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                                    
             2008 年 2 月 10 日  星期日   晴天             


初四 分類: 未分類

 今朝起身就去飲茶,,,
我地8個人
超勁~~~!
超碼食左35籠點心
好變態喔.....
跟住番舅父屋企
打麻將,,,我開始識打
我幫阿媽阿爸
贏左幾鋪....哈~~!
估唔到我識打呢?!
我都估唔到....
不過我就冇$分><
但係都好好反!!!唔錯
lunch我地就食東北菜
又食左超多......
10幾碟差唔多20碟呢!!!!
飽啦~~!就放炮
係度係咁炸野
超正~~~
喝住就番hk
dinner就係屋企打邊爐
e三日都好玩呀!!!
日日都可以咁嗎?!
同每個人去都唔同呢?!
大家都要珍惜身邊既人喔!!!
可能你既xx...會出現呢!!!

發表時間:2008-02-10 09:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]