今天真的有點耐人尋味~
今天看了些英文書 好乖也~我終於有耐性看五頁英文~~好辛苦地集中精神看~~不過都明白大概內容講d咩既~~~有六成了解要表達係咩意思~我心知道~~英文唔係甘學既~~不過我覺得從讀者來看別人的經歷來看~~我只需get 到內容就ok了~~
唉~~依兩日都去圖書館看書~~溫習~都幾悶架~~昨日下午好搞笑~~抄緊書中內容之際~突然隔離有人的電話聲響起~~啊一聲~~跟住果位先生接答~~咩料......(閱讀全文)