昨天6號,收到彩園村勵行會中心職員的電話通知~~今天9:00~~有魔術堂上~~
今天上完一堂~~原來變走銀仔是非常容易的一件事~~~
可是要拿証書的日子是下星期三的第二堂~~我要過美孚返學~~so sad 仲有一個魔術未教姐~~變心心~~
職員話之後會教番我wo~~唉~都唔知自己仲有無時間日子回中心見面呢~??
好累也~打左成字~~夜晚又要7:30 旺角上韓文~~本來比錢泄時間姐~~依家變左另一負......(閱讀全文)