這天上半日堂,接著便當半日的義務導遊~~有位之前識得我的洗碗部啊叔約我出黎~帶左佢個女同埋佢個女既朋友~~
我建議遊旺角東先~去女人街~啊叔就話去廟街~~之後行完旺角東~~啊叔話見悶~~話個女既朋友係剛剛來港不久~不去尖沙咀的星光大道行一趟不像遊過香港~那就在5樓的美食中心休息一陣他才有此一舉~~當時我是很想睡~~其他個兩位女士都很累也想睡~~
四點半到了尖沙咀~~行了一個半小時~~也影了不少相~我想......(閱讀全文)