| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| <,,7.11 | 分類: 未分類 | 7.8
荃灣一天遊
和Henry一起行到腳也斷/
不過超好玩'"
晚上.去飲.
超悶蛋

無意中發現這個xd
其他相放到相薄
**所有事情都是你自作自受.
拜託忍你最後1次
甚麼都牽動 感覺真的好脆弱
| |
發表時間:2010-07-11 08:18 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 7.9 | 分類: 未分類 | 想念是會呼吸的痛
它活在我身上所有角落
平哥.你愛這個對不;;

如果這就是愛情 本來就不公平
你不需要講理 我可以離去 | |
發表時間:2010-07-09 11:12 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 7.8 | 分類: 未分類 | 愛一個人 沒愛到難道就會怎麼樣
Drama Show
急臨忙俾人捉左去做M C= =
背唔切.可憐.
給她知道了.我不安到現在(!)
放學
撞到老媽= =
所以提早回家.
原來是美男._,
取消看史力加
- 現在心有餘悸.好嘔心.
 
心很亂.
| |
發表時間:2010-07-08 08:24 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| feel good 0.0 | 分類: 未分類 |
- 說:
sorry呀
- 說:
唉....
- 說:
我之前未試過咁, 真的
- 說:
對5住你地所有人
◆淡藍*我沒有流淚的時間 沒有後悔的餘地 說:
你知就好.
- 說:
anyway, 謝謝你呀, peggy
- 說:
不過我想講, 我真心當你係friend, 我亦明白今次都hurt埋你地, 係我錯
說:
就算你心底幾嬲我, 我亦明白,
- 說:
不過我只覺得我自己destory左大家既frenidship, 對5住
- 說:
自從果次之後, 一直都冇好好同你道歉
- 說:
但, 希望你相信, 我真心當你係friend, (當然你可以reject的)
好像當我們白痴一樣.
死變態.嘔心死了.
解釋這麼多有用嗎?
leo你的反應好正.
7.06
同b出mk.
食魚蛋粉.去burger king食雪糕.再去KFC食.
好飽._.
逛了6小時阿.
不是太熱./但腳都殘
本來今天看史力加的.
沒有看很失望.
| |
發表時間:2010-07-06 08:43 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | ... | 85 | »
|