今日9點幾比人嘈醒左'=0=' ' '慘'訓得好哋哋' 跟住就整野'飲茶'就出左旺中' 個邊'3點幾返屋企LU' 食埋野'就同琳傾下計'咁喇' '冇咩野做' 跟住唔講喇'玩電腦個D'拜拜'
前幾日個D日記唔打LU'呵呵' 今日係統一測驗 .. 慘' 今日7點比呀媽嘈醒'就整野;'整到7點9到就整完' 就出門口'打比佬譚佢唔返'唉' '跟住就出街食早餐就返學' 今日好凍呀'返到學'跟住就考喇'到到放學' 去左吉島'做埋D野' 同慧'琳'婷' 哈哈'' 跟住5點幾返屋企LU'返到屋企'好暖'玩下電腦就食飯LU' 唔講'好攰'訓陣先' '拜拜'