今日冇咩點正係出左荃灣'行街' =0='嘰嘰'不過同呀媽'有著數'正呀' 去左2%行下'買左衫'跟住行多陣就返屋企LU' 嘰嘰'有屎以黎同呀媽行街冇嗌過交' 琴日同今日'-0-'哈哈' 聽日返學LU'早D訓教先'拜拜'
今日12點幾起身,,就刷牙洗面,, 跟住就出街LU,, 出左大家樂食野''跟住行街喇,, 就買左兩對鞋,,=0=,, 行到4點幾就返屋企LU,,返到屋企就食飯,, 睇下電視''東張西望''就訓著左LU,, 10點幾起身,,睇下電視,, 唔知咩戲,,但好好睇,,嘰嘰,, 唔打LU,,仲有1日就返學,,返多幾個禮拜,, 又放新年假,,正,,嘰嘰,,