| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 22 日 星期四 |
 | |
| DIARY*=0=* |
今日遲左起身 ..8點3先起就整野 ..
整完打比慧 ..去到兆康就煲煙 ..唔返學 ..
返到學校又係聽耶穌 ..就等埋龍敏就食野lu ...
嘰嘰 ..跟住就返學 清LOK架 ..
清完就去煲煙 ..就返屋企攞錢睇戲 ..
跟住就搵佢地 ..有毛仔'慧'伍亨'夾琳睇 ..
睇KING KONG 正 ..好刺激下 ..
嚇親我 ..睇完都到6點到 ..就搵何B仔同埋琳..
煲下煙.傾下計就返屋企 ..嘰嘰..拜..
|
| 刊登時間︰2005-12-22 08:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 21 日 星期三 |
 | |
| DIARY*=0=* |
又到我打日記既時候喇=口- '
嘰嘰 ..今日起身就衝左去返學 ..
嘩今日差小小就遲到丫 .. 嚇春死我 ..
又要加留堂 ..-00-'|
就好遲入隊..跟住就見到葉夾琳喇 ..
見到我冇帶口罩 .. 好似想問我Y唔帶 ..
嘰嘰 ..唔想帶LU ..好辛苦帶左 ..=0=;
跟住就早會 ..哈 ,上堂 ..代課 ..
悶 ..跟住就代課 ..E堂就正 ..睇 蝶 ..
個出野睇過但都好搞笑 ..哈 '
小息 ..上堂 ..悶兩堂 ;'又小息食飯 '
又上堂 ..就上科學..悶2地..
跟住就 去寫問卷 ..唉..寫黎都冇用..
都唔知下年係咪到 ..寫完就返上課室 ..-0-'
就做返D野就放 ..勁開心..唔洗留堂,,
冇留堂 紙就去左煲煙 ..[佬陳]有冇事丫 ??!
唔舒服休息下唔好食咁多煙丫 -0- '
跟住就同伍亨敏行去澤封搭車走LU ..
返到屋企食飯 ;'沖涼煲煙 ..就打日記LU .. |
| 刊登時間︰2005-12-21 08:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | »
|