| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 20 日 星期二 |
 | |
| DIARY*=0=* |
今日又你好似平時咁 ..
返學 ' 上堂上堂'小息'上堂上堂'小息'上堂上堂'放學'
冇野做 ..最想上你DAY1,3 '
好好玩 ;''嘰嘰 ''唔知打咩好 ..
放左學諗住去吉島後尾都冇去 ..唉 ,,
[4喪]成日放學分開哂 ..=口-'
唔知點好 '係新和里煲煙就冇野做LU ..
返屋企 ..搵人 ..嘰嘰 ..拜'
|
| 刊登時間︰2005-12-20 07:13 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 19 日 星期一 |
 | |
| DIARY*=0=* |
轉左新日記板 ..=口='
都唔知打D咩好 ..唉唉 ..
日日都係返學..唔係就出街..唔係就留係屋企..
悶死 ..好想快D到聖誕節丫 ..
唔知去邊到玩呢 ..好想同FD返大陸玩丫..
嘰嘰 .. =口- ''
唉 ..近排凍左 著多D衫呀 ..
朋友們 ' 記住呀 ..唔好凍親 ''
嘰嘰 .. 攰 '拜拜 ' |
| 刊登時間︰2005-12-19 08:27 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 |
|