| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 26 日 星期一 |
 | |
| DIARY*=0=* |
今日3點幾到返左屋企 ..就悶悶悶 '
今日多數都冇人會出架喇 ..
但好想見返E玲 '呀丸話出5日4夜 ''-0-'
跟住就聽歌'聽歌'聽歌'聽歌'聽歌'
冇野做 ..睇下仲有邊個出 ..=0= '哈''
跟住就沖涼'唔講'
|
| 刊登時間︰2005-12-26 03:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 25 日 星期日 |
 | |
| DIARY*=0=* |
今日起左身就緊係打比D FD先 ..
第1個龍敏 '嘰嘰 ..跟住其他喇 ..2點先開始整野 ..
攰到我死死下 ..-口-' 跟住就食野 ..
就出去搵龍敏 ..咁耐就叫埋神童黎喇 ..黎左 ..
係平台玩左陣 ..諗住等埋陳+慧佢今晚先出 ..
我地就諗住去神童屋企玩 ..點知毛仔又黎 ..=0= ''
跟住就去佢屋企喇..去到佢屋企 ..玩[啤牌]悶'
落街買酒 ;'跟住就去到佢屋企 ..打牌..越黎越多人..
就煲煙 ..正 ..佢呀哥返黎又買酒 ;'-00='
嘰 ;'忍唔住嘔左 ..-\/-'跟住就訓左 ..係人地屋企通頂' |
| 刊登時間︰2005-12-26 03:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | »
|