| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 30 日 星期五 |
 | |
| DIARY*=0=* |
今日起就整野返學喇 '麻煩!!!!!!!!
跟住睇功夫 '跟住就放學返屋企訓教;'
醒左食野 ;'之後睇早熟 ;睇到喊 ;--”
跟住返屋企冇野做 ;'諗住下聽日有D咩玩 ??
嘰嘰 =0= '攰喇 '唔打喇 ''-0-,,
|
| 刊登時間︰2005-12-30 08:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 29 日 星期四 |
 | |
| DIARY*=0=* |
今日7點6到起身 ;'就好快咁整''我驚遲到又 ;
=0= '跟住去到澤封'就等佬譚'飛機'呀雄 ;煲陣煙返學留堂LU''
=0= '返到學就比人話左幾句'因為琴日冇返學'
搞到幾魚皮下 ' .\__/.`'跟住返入位'
就睇蝶'嘰嘰'不過開頭講英文;唔明就同亂毛夾講'
條友問我' 岩岩你咪食完煙 ;'嚇左下嚇'
我就話 緊係唔係喇'岩岩同完老豆食完早餐佢食煙噴到我'
佢就話好 大陣煙味喎 ..我話 ..真架啵 ;;
跟住我就冇理佢 ..跟住睇喇 ..睇 朱古力長門人'
好搞笑D舞 =0=' 但 ..有小小無聊 ''
跟住就放喇 ..同左佬譚呀雄煲左陣煙返屋企 ;;
諗住出荃灣 ..後尾冇去 ;;冇人去 =0= '慘'
E玲打黎問我係邊到 ;我話係屋企 ..我就出左兆康搵佢;'
傾下計'煲下煙;就呀丸黎左 ..又係咁 ;E玲就搵佢條仔;
我地就各自返屋企 ;'就食飯 ;'傾下31去邊到 '=0='
冇野講喇 .. 唔講' 攰 ;=0= ` |
| 刊登時間︰2005-12-29 09:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | »
|