| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 28 日 星期三 |
 | |
| DIARY*=0=* |
今日7點6比老豆嘈醒左..叫我返學..
我就話8點先喇 ;;'跟住就訓多陣 ..
極度肚痛,,係起唔到身個隻 ; .\__/.'
仲唔知琴日正係飲藍妹喇 ;'唉 ;;'
又想嘔 ;'跟住呀媽又叫我起身 ,,
我話唔舒服佢就冇理我 ,.我就訓;;'
嘩,,痛到流汗'=0= ''跟住打比人..
問佬譚有冇返 ;;呀芒又唔鬼返 ;
跟住就訓教 ;學校打黎'仲要個亂毛GAP打黎;
就話唔舒服,,佢話咁你聽日返唔返呀;
我話返掛 ;;掛字好細聲 '呵 =00000-'
跟住呀媽就買M記 '比我食 '
跟住就玩電腦 '食野 '' 叫緊人出屯門碼頭;
=0= [[ '' 後尾出到去 ;;'...
有 [被淫兔][凱膽][綸][嫻][小慧慧]'
玩 '但玩玩下 .. [綸]走' 唉 ;;'求把[姐]'
就 ;;'濕哂 '係到整野喇;條呀婆係到鬧'
頂;'請你黎緊你做野架喇..唔通係到坐呀 ;
跟住就[被淫兔][凱膽]就走'跟住同慧煲;'
到到9點9到慧就走左去搵龍敏;'跟住我就返屋企;
食野lu ;; '' =0= ' 哈哈 '
|
| 刊登時間︰2005-12-28 03:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 27 日 星期二 |
 | |
| DIARY*=0=* |
琴日去左天水圍 ;'冇野做 ;
就去左神童屋企玩;跟住就買酒;
不過今次算好 ;飲得小返到屋企;=0=;
嘩;頂唔順' 藍妹'嘉士伯'仲有隻好難飲;'
飲飲下藍妹好D ;輸左伕 完個支又個支;
簡宜係溝酒飲 '12點幾返屋企;
就返屋企沖涼 ;'舒服哂 ;;'暈死 ''
慘;返屋企食野;'跟住就訓 ;
|
| 刊登時間︰2005-12-28 02:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | »
|