| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 24 日 星期六 |
 | |
| DIARY*=0=* |
平安夜 "
悶悶悶 ''係屯門過 ..
好想係尖嘴呀 ..
|
| 刊登時間︰2005-12-25 03:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 23 日 星期五 |
 | |
| DIARY*=0=* |
今日係聯歡會..睇完歌唱比賽就上返班 ..
食野LU..食PIZZA ..呵 ..
跟住就去3C玩 ..同婷晶講KING KONG既野 ..
到到放學又睇過 ..同慧睇過2次'琳睇過3次..
但都睇..[幾好人丫我]'嘰,見到小學FD..成班仔得佢一條女..
哈哈 ..=口-' 跟住就睇喇 ..PIZZA勁驚捉住我..
-0- ..跟住就睇睇下同陳+慧煲煙佢話悶 ..
煲完入返去 ..睇戲既過程係成日走出走入 .. =0= '
睇完見到譚記既人就..去左柏麗 ..跟住就返屋企..
哈 ..聽日唔知係咪睇戲 =\/-' '' 拜拜.. |
| 刊登時間︰2005-12-23 08:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | »
|