| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 1 日 星期日 |
 | |
| DIARY*=0=* |
今日係2006年既第1日 =0='
今日訓到1點幾到就起左身'屋企一個人都冇'
原來老豆老母上左大陸'得返我一個;'
我細佬又唔知去左邊春到'-0-;'
成個屋企得我一個好悶'悶得濟汁下野'
=V-' 跟住就聽日'食野'今晚唔知佢地返唔返屋企??'
唉;'以家成4點幾仲咁早'好悶'又唔知做咩好'
仲有2日就返學;'D時間過得特別快'真係唔想**
返學過幾日又統測'過多禮拜又考試'
真係煩;'冇溫過書'死喇;'唔知升唔升到上去呢'-0-'
唉;,,唔打喇;'BYBYBYBYBYYYYYY'
|
| 刊登時間︰2006-01-01 04:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 31 日 星期六 |
 | |
| DIARY*=0=* |
2005年既最後1日喇'咁就過左一年..真係無聊=0='
今日係綸生日 ' [生日快樂] ;'
同左綸'君'婷'神童'就唱K '嘰'跟住慧就黎左 ''
唱完囉嗡又黎埋 ;'就去左蘋果篤波'
仲要你係亂咁篤'
跟住我'慧'囉嗡'婷'就買啤酒同埋蛋糕'
差唔多返到神童屋企就叫神童'拉綸入廁所'
唔好比佢知;'因為比個驚喜佢 ;'嘰嘰;'
=0='出返黎佢話你地有D野'
唔比我知;-V-'
跟住我地話冇呀 ;;攞啤酒咋嗎=0=
跟住我地就 '傾下計'煲下煙;' 玩下野 '
粱傑同伍亨就黎左'就過左半日'
佢地話打麻雀''
我同慧就開始攞蛋糕出黎' 唱生日歌;'
就食喇;'就飲啤酒LA;'
嘔左好多次;'好辛苦'''毛仔唔見左野;' **銀包**
跟住就搵 '我就好唔舒服同埋眼訓-0-'
就忍唔住去左床訓左陣;'
搵唔到就走 唉唉 '' '5點幾到走;'
返左屋企'訓教 =0=' |
| 刊登時間︰2006-01-01 01:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | »
|