希子 心晴記事
愛一個人很難,要忘記一個深愛過既人更難!
唔開心又要過,開心又要過,
我要笑住過每一日,
因為我今天仍能看到這個世界,已是一種恩典!
HeijiHeiji
暱稱: 希子
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
可愛的寶貝=P
寶貝>3<
十問九唔應..........
傻豬了~~~~
遇到你..........
文章分類
全部 (221)
DIY 食物篇~^^ (4)
placement (1)
日常生活 (137)
好朋友聯誼 (35)
我與他 (1)
東亞運動會記事 (3)
寧靜的時候 (19)
歌........歌 (3)
未分類 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 19
今日人氣: 1
累積人氣: 1963
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 15 日  星期四   雨天


拎電腦日 開心 分類: 日常生活

今朝返十一點,因為要傾功課,
不過我七點半就起左身,
有諗過叫唔叫埋人地起身,
不過最後都無叫,因為我想佢快d儲夠貼紙,
拎到朱古力呀!

因為要俾野人,所以十半就到左九龍塘。
交收完畢,就搭車返上學校,
好險呀,行去搭車果陣差小小就俾車撞到,
依排成日都係咁,心不在焉!

返到學校,無幾耐叉子就到左,
其他人一個都未到,
等到十二點度先齊人,
等佢地果陣我又同叉子響度傾計,
功課,傾左一陣,分埋工,
就散場,我同叉子決定落去九龍城食野,
新地就自己走左na。

行路落去,去左食m記,
我就整埋d手尾,
多謝叉子的意見,令佢變得更加美麗。
食野果陣,果班女仔竟然同時留左把遮!
我同叉子笑左陣,仲影埋相,
食完之後就去買野,
謝謝叉子的陪伴!

跟住我地就返學校..........待續

2010 年 4 月 8 日  星期四   雨天


我想切蛋糕呀! 分類: 寧靜的時候

仲有三日度我就二十歲啦!
前日媽咪問我要唔要蛋糕呀?

媽咪:阿女,你舊年無切蛋糕,你今年切唔切呀?
我:媽咪,唔na!

其實我好想食蛋糕嫁,
不過並唔係同屋企人切,
而係你!
我知道係無可能既事,
因為.............
我e家只係想聽日食飯既時候有蛋糕食,
生日蛋糕只可以早食,唔可以遲!
所以我都知道今年應該無得食!

不如十號我地一齊慶祝啦seacole!
今年我同你一齊切蛋糕^^
雖然我最想同我一齊慶祝生日既人無可能會出現,
不過我地兩個既生日時間咁特別,
一齊慶都無所謂^^

我好想食.....好想食.......好想食......藍莓芝士凍餅呀!

2010-04-08 忿怒 分類: 日常生活

好嬲呀,琴晚諗住可以早d訓,
點知都要到今朝早先訓........
我明白d組員好忙,各自忙著學業以外的事,
但係我同叉子一早做好晒d野,
都比返個回應我地,
好、壞都可以執執佢,整好份功課!

今日一早叫完人起身,
我又返訓啦,好明顯呢個"病"會傳染嫁啦!
訓到八點扎醒,大件事,
又要叉子等na........
我地兩個一早出去九公做功課,
真係好累好辛苦,
不過功課係責任,一定要努力做完,
所以就算幾累都要努力做完佢!
完全體現到我地係合作無間既好拍擋!
謝謝你呀!

做到十二點度,就響圖書館走啦,
跟住去左買手工藝材料,
希子就快又有新作品喇,
今次會用另一個方法整,
希望製作成功同埋整出黎會靚啦!

買完野就搭車返九龍塘啦,
加埋andrew食晏,
去到又一城先知自己電話響過,
唉,早知將個電話放好d啦,
攪到要等位...........
幸運地見到同級既同學仔,
佢地食完之後就俾左張台我地!
真係好好人呀!thx!
食飯又係傾計時間,
傾到夠鐘!中間我又kissdadly la!
哈哈,同你地一齊真係開心死我!
笑到我傻晒!

由於無小巴既關係,
我地三個就行路上去,
一路上又講又玩,
又再kissdadly過lol,
部lift又唔聽話,
兩個箭咀都著晒,又壞.........
又要行樓梯上去,討厭!

上堂,訓教中度過,
唔知乜事累到爆,明明已經十二點幾訓.......
好明顯係訓得唔好啦!
上堂前d組員好好人咁問人地d號數,
真係唔該晒你咁盡責呀!
break既時候,我仲訓到烏下烏下,
最後無落樓下印功課,
難為了叉子!

放學,各自走人,
出返去換野,唉........
自己一個既關係,由學校行去mk,
無乜感覺,唔覺累,
一路上好多野諗,
換完野就搭港鐵走,
一路上係咁訓,睇黎我應該病左啦!

返到樓下幫媽咪買完送,
返屋企沖完涼又訓,
訓醒就溫左陣書,
不過溫唔入腦,大件事!
食完飯已經好想訓,
真係病左嗎?
希子要快d好返呀!

2010 年 4 月 7 日  星期三   陰天


睇e生......... 滿足 分類: 日常生活

今日訓到十二點就起身啦,
但唔知整乜,整到好晏都未沖涼同洗頭,
最後我無出到mk,
同左媽咪落樓下飲茶,
飲完就搭車崔去睇e生,
因為d敏感又想同我做朋友!

五點三出到cwb,
但e生叔叔未返,
勁多人等緊,
好明顯我一陣會遲到...........
六點解先睇完,
睇果陣"my heart will go on"就響度播,
因為有人打俾我!

見完e生覆人,點知原來等我電話call佢出去,
咁我就由cwb出發,佢就由ft出發,
結果我快過andrew到左教協...........
太強勁啦我!
等左陣,有人拎住盒魷魚出現,
yeah,你已經將膽固純拋於腦後啦!
去完教協買野,好多都無得賣><
跟住就去食野。

唉,我又開始食唔晒d野啦!
d胃口又差返啦,
唔可以咁嫁,唔係又好易暈嫁啦!

食完野就散場,又係mke搭港鐵走,
好似每次都係咁!
返到屋企,見到d功課,
嬲到出煙,今晚十二點前訓的美夢沒有了!

2010 年 4 月 6 日  星期二   晴天


媽咪日^^ 滿足 分類: 日常生活

今日好好訓呀,訓到四點先正式起身,
放假諗唔到做乜,最好就係訓教!
訓醒之後就整下個人,食左小小野,
睇埋星期二檔案,就同媽咪出街lu。

搭小巴出ntp,
去左行citysuper俾我見到..........
即刻撥了個來電給小叉,
由ntp傾到lp,
感覺非常良好!

同媽咪去左食日本野,
我又係食鰿魚定食,
實在太好味啦!
媽咪話想請我食以海鮮做主題既自助餐,
但被我否決了,因為暫時要小吃海鮮><
最後決定去巴西燒烤,
但返到屋企又否決了,
食乜既問題又再次出現!

食完野,同媽咪去掃貨,
好重.....d野超重,如果熙寶寶響度就好啦!
好彩車車好快到,唔係就慘na........

今晚熙寶不回家,
正呀,成間房都係我既!
玩電腦+做功課到三點度就zzzzz na.........
假期中過得最平凡的一天!