希子 心晴記事
愛一個人很難,要忘記一個深愛過既人更難!
唔開心又要過,開心又要過,
我要笑住過每一日,
因為我今天仍能看到這個世界,已是一種恩典!
HeijiHeiji
暱稱: 希子
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
可愛的寶貝=P
寶貝>3<
十問九唔應..........
傻豬了~~~~
遇到你..........
文章分類
全部 (221)
DIY 食物篇~^^ (4)
placement (1)
日常生活 (137)
好朋友聯誼 (35)
我與他 (1)
東亞運動會記事 (3)
寧靜的時候 (19)
歌........歌 (3)
未分類 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 19
今日人氣: 8
累積人氣: 2004
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 18 日  星期一   晴天


我有野要講呀xd~~~~~~~ 滿足 分類: 未分類

前幾日同個響迎新日識既fd傾計,

之前佢都叫過我打俾佢,

不過由於家人的問題,夜晚不便傾電話,

所以一直都無,直到前晚,唔理佢地鬧唔鬧,傾到五點幾。

傾乜就唔多記得,只記得五盒melty kiss的打賭、

一些奇怪而有趣的問題,呢幾條問題我諗完又諗,

哈哈我俾到一個既得意既答案自己。

我開始覺得你講既野係岩woo,或者同你成屋女人有關xd,

我唔否認我口裡不一,但總不可能甚麼也說真話嘛!

仲有就係我發現我會輸掉那五盒朱古力,

相信你已經知道發生左乜事,我唔想輸............

但現實往往都係咁......我鍾意贏的感覺,

由其自己喜愛的東西...............

頭先溫到好累、好悶,add你又無反應,

點知換來係菲書上的...........,我真係嬲,

超嬲,但當我看見你回sms的時候,

結果我笑了,不知怎樣,就是笑了出來,

你的回覆..........我沒想過你會回sms!

雖然很疲累,但我仍知道自己在做甚麼!

所以諗清楚之後,最後都無講,

如果你真係想知,就響"今晚同樣時間搵你"

希望我到時未訓啦xd,不過我考完試一定會第一個打俾你,

嘈醒你......嘈到你發脾氣.......發爛炸xd

仲有三個幾鐘,我要努力考好admin

2010 年 1 月 8 日  星期五   晴天


補實習、食飯飯^^ 開心 分類: 日常生活

今日返左園實習,帶左蛋糕。

夜晚去左co食j fd^^

2009 年 12 月 27 日  星期日   晴天


改變一切^^ 開心 分類: 日常生活

琴日同人鬧交,哈哈,講完一大輪之後,

好抱歉,我只想安於現狀,

一切讓它過去吧,我並不是一個咁易改變自己決定既人!

今朝一起身,我睇返d日記相、飛書相,

時間唔夠既關係,仲未remove 晒d tag,

而大部份有你存在的頭像,我都換新了!

期望自己響一零年之前換晒、斷晒一切與你有關的事!

過去既就讓佢過去啦,有d野無左就無左,

勉強都無用!我絕起上黎就係咁!無人會說服到我!

除左一個人,當然你一定唔會搵到佢!

劉碧銀小姐,一切就在二零零九年十二月三十一日終結吧!

可以嗎?我不想再理會或知道一切與你有關的事!

請你不要再說一句:我當你係好好既朋友!

謝謝你的好意!  願天父祝褔你! 永別!

希子 27/12/2009 14:15.

2009 年 12 月 25 日  星期五   晴天


給最傷心的人-----------鄭秀文 滿足 分類: 歌........歌

由星期一開始日日都係咁聽既一首歌,

好鍾意呢首舊歌,無咩特別意思,

就係鍾意聽,不過聽得多個心情有小小差!

給最傷心的人    鄭秀文 

 獨白:你曾經話過我係世界上最快樂既女人

          因為我擁有你   當時無出聲

          我只係緊緊咁抱住你   但係點解............

一個夢已經失去幻化微冷的雨水

雨點不理我是誰滿天風雨繼續追

因你別去我心碎舊有盟約怎去追

你喜歡看我淚垂縱不羈我也默許

但事無完美沒盡頭等你

每天望著舊日記翻開喜與悲

這世間多傷心的人求蒼天給點指引

你若曾令我興奮也定能令我傷心

我這只懂傷心的人情海翻波中抖震

快樂留下我一吻痛恨留下我一生這烙印

一切都好似已經平靜落黎,但係每當我諗起你既時候,

呢一道傷痕都會令我個心隱隱作痛。

 (以後誰伴我一生去認真)

 

 

2009 年 12 月 24 日  星期四   晴天


朋友小聚@ 尖咀^^ 愉快 分類: 好朋友聯誼

平安夜快樂ar!願大家今晚都平平安安^^

聖誕節假第二個活動:尖咀燈飾之旅

星期一有人邀請我去,真好,又多一日活動,

唔駛返教堂過!thx!

今朝成三點幾先起身,之後整下家務同自己野,

上下網、補色、執下個人,

咁就已經六點,但約左六半tst等!

大件事,知道一定會遲到,

去到co搵魚,點知佢都係岩岩出門口,

好的,有人陪我遲到!hehe

車程內容省略,行左勁耐,終於到5支旗杆。

今日出席既人入面,如果計埋ex都有出黎既話,

就只有我是單人出黎,感覺很奇怪,

幸好人未到齊,否則我覺得自己係阻住人地玩!

說真的,人家一雙一對,自己就是多了出來的!

食過m記做晚餐,出發影相。

玩左好多張連拍,好好笑^^

之後佢地去唱k,我都回家了!

~~~~~~~~此日記省略了大部內容~~~~~~~~~