前幾日同個響迎新日識既fd傾計,
之前佢都叫過我打俾佢,
不過由於家人的問題,夜晚不便傾電話,
所以一直都無,直到前晚,唔理佢地鬧唔鬧,傾到五點幾。
傾乜就唔多記得,只記得五盒melty kiss的打賭、
一些奇怪而有趣的問題,呢幾條問題我諗完又諗,
哈哈我俾到一個既得意既答案自己。
我開始覺得你講既野係岩woo,或者同你成屋女人有關xd,
我唔否認我口裡不一,但總不可能甚麼也說真話嘛!
仲有就係我發現我會輸掉那五盒朱古力,
相信你已經知道發生左乜事,我唔想輸............
但現實往往都係咁......我鍾意贏的感覺,
由其自己喜愛的東西...............
頭先溫到好累、好悶,add你又無反應,
點知換來係菲書上的...........,我真係嬲,
超嬲,但當我看見你回sms的時候,
結果我笑了,不知怎樣,就是笑了出來,
你的回覆..........我沒想過你會回sms!
雖然很疲累,但我仍知道自己在做甚麼!
所以諗清楚之後,最後都無講,
如果你真係想知,就響"今晚同樣時間搵你"
希望我到時未訓啦xd,不過我考完試一定會第一個打俾你,
嘈醒你......嘈到你發脾氣.......發爛炸xd
仲有三個幾鐘,我要努力考好admin
|