今日display la,唉!
要好早起身煎班戟皮,
今日煎得好過琴日呀,雖然頭四塊都失敗左,
不過之後再整既,都整得好好(自己贊自己添)hehe!
十二人既份量,有四塊失敗,但都俾我整到十三塊出黎,
再分成兩份,一共有二十六塊,
勁驚唔夠分呢,因為隔離班d仔都幾多下,
又要俾我班個六個小朋友做小廚師,要六塊,
好彩上午幼兒無返齊,夠之餘仲有剩。
今日大獲好評呢!^^
設計活動雖然辛苦,不過到display果日同小朋友玩,
睇到唔到班既成果,真係好開心,
主任要我地display多一日ar,
因為唔係所有班都玩左,佢想每個小朋友都去唔同既班度玩,
所以做多一日,即係我又要星期一五點幾起身啦!><
今日d小朋友既聖誕表演採排又做得好好,
結果主任請食下午茶,超開心同期待。
做完display之後,就同小朋友去食飯啦,
佢地今日都算叻叻,食左咁多野都食得落飯!
到十二點九就到第二圍食飯,
好鍾意飲今日個湯,因為有鱆魚食ar!yeah
食完飯去左做功課,之後就要開會lu,
關於下星期六,唉,要八點返到園,救命ar,
要好早x10000000.......起身呀!
我要幫手招待呢,喜愛這工作。
仲要紫色衫+西褲或貼身褲,都好既有紫色,不過要著討厭既西褲><
開完會就整野啦,要幫手整牆身既佈置,
同埋睇小朋友訓教教,等佢地醒左又繼續幫老師印野、剪野,
話咁快就放學啦,不過都未整晒,等到五點三先有得食野><
食完就走人啦,要返lwl交功課,
返到去印完去交,行到五樓,見住粉紅太走,
佢今日戴眼鏡呀!之後落到地下見到佢,
佢叫我交上523,又再行上去。
整完都七點,又遲左五分鐘先去到老白度。
睇完行左陣書局,搭車返沙田一路上和小叉煲粥,
講左好多野,好開心呀!
返到ntp,去左行街同食野,
到十點幾回家。
返到去部腦好恐怖,有怪聲,
仲要...........sms問人發生乜事,
琴日無上網,今日無腦用,與世隔絕..
聽日要義工,最後兩日lu! |