希子 心晴記事
愛一個人很難,要忘記一個深愛過既人更難!
唔開心又要過,開心又要過,
我要笑住過每一日,
因為我今天仍能看到這個世界,已是一種恩典!
HeijiHeiji
暱稱: 希子
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
可愛的寶貝=P
寶貝>3<
十問九唔應..........
傻豬了~~~~
遇到你..........
文章分類
全部 (221)
DIY 食物篇~^^ (4)
placement (1)
日常生活 (137)
好朋友聯誼 (35)
我與他 (1)
東亞運動會記事 (3)
寧靜的時候 (19)
歌........歌 (3)
未分類 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 19
今日人氣: 0
累積人氣: 1965
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 23 日  星期三   晴天


Christmas Ball 滿足 分類: 好朋友聯誼

今日返左學校做功課同交功課,

到五點半終於攪點晒,

之後出發去ntp join monmon出發。

中途好彩仲夠時間去買野,

去到搵左個廁所執執個人,

之後就過去ball rm la^^

人生第一次去ball,仲要跳舞.......

去到開場既時候,mon、我同奈奈子就覺得似相睇p多似ball

到我地張台同3號台跳(無記錯的話)

好彩係男仔請女仔跳,感覺良好,因為女仔請男仔,

果堆仔我都唔識,點請呀.............

請我跳舞個男仔都ok ga,佢帶得幾好,

見我亂左,佢會帶我再跳,

有時佢甩左,佢又會問:不如再跳過?

跳完,佢又就返我去我張台坐。

唔多聲氣的小朋友,不像mon同奈奈子的那樣善談。

多是我問一句佢答一句,之後可以換人、換位,

我地三個女仔唔想分開,於是轉左去後一張台坐,

我地轉個陣都無理果三個男仔,我只知道佢望左我一陣,

我見佢又唔出聲,佢見我又唔多理佢,

之後我繼續同芒和奈奈子傾計,

個男仔都唔知去左邊lu!因為戴住面具跳舞,

除左面具之後我都認唔到佢!

食野,都ok 既,之後玩影相。

撞到個中學師弟,同佢影相

到尾聲抽獎、玩遊戲,我同芒也是幸運兒,

佢有手指,我有麥記現金卷

之後玩開口中,我地輸左,d男仔..........

又唔夠膽講,要女仔講,中左仲要女仔講唔好意思!

男仔wo...........算把啦!

wasabi糖,我無咬即吞,差d哽親!

填完問卷,散場,有個地頭人路搭車,

佢原來係我細佬個師兄!

芒有車先,轉頭我都有,

響車度落妝,返屋企玩電腦到三半先訓。

p.s:點解叫人地反思呢?

難道你知道人地有無反思,定你自己唔識反思呢?

定係你係一個無腦、只識玩仔既女人?!

你真可憐啊!希望天父會寬恕你!

2009 年 12 月 11 日  星期五   晴天


設計活動display la^^ 開心 分類: placement

今日display la,唉!

要好早起身煎班戟皮,

今日煎得好過琴日呀,雖然頭四塊都失敗左,

不過之後再整既,都整得好好(自己贊自己添)hehe!

十二人既份量,有四塊失敗,但都俾我整到十三塊出黎,

再分成兩份,一共有二十六塊,

勁驚唔夠分呢,因為隔離班d仔都幾多下,

又要俾我班個六個小朋友做小廚師,要六塊,

好彩上午幼兒無返齊,夠之餘仲有剩。

今日大獲好評呢!^^

設計活動雖然辛苦,不過到display果日同小朋友玩,

睇到唔到班既成果,真係好開心,

主任要我地display多一日ar,

因為唔係所有班都玩左,佢想每個小朋友都去唔同既班度玩,

所以做多一日,即係我又要星期一五點幾起身啦!><

今日d小朋友既聖誕表演採排又做得好好,

結果主任請食下午茶,超開心同期待。

做完display之後,就同小朋友去食飯啦,

佢地今日都算叻叻,食左咁多野都食得落飯!

到十二點九就到第二圍食飯,

好鍾意飲今日個湯,因為有鱆魚食ar!yeah

食完飯去左做功課,之後就要開會lu,

關於下星期六,唉,要八點返到園,救命ar,

要好早x10000000.......起身呀!

我要幫手招待呢,喜愛這工作。

仲要紫色衫+西褲或貼身褲,都好既有紫色,不過要著討厭既西褲><

開完會就整野啦,要幫手整牆身既佈置,

同埋睇小朋友訓教教,等佢地醒左又繼續幫老師印野、剪野,

話咁快就放學啦,不過都未整晒,等到五點三先有得食野><

食完就走人啦,要返lwl交功課,

返到去印完去交,行到五樓,見住粉紅太走,

佢今日戴眼鏡呀!之後落到地下見到佢,

佢叫我交上523,又再行上去。

整完都七點,又遲左五分鐘先去到老白度。

睇完行左陣書局,搭車返沙田一路上和小叉煲粥,

講左好多野,好開心呀!

返到ntp,去左行街同食野,

到十點幾回家。

返到去部腦好恐怖,有怪聲,

仲要...........sms問人發生乜事,

琴日無上網,今日無腦用,與世隔絕..

聽日要義工,最後兩日lu!

2009 年 12 月 1 日  星期二   晴天


奇怪的眼神 滿足 分類: 日常生活

今日響學校見到對奇怪的眼神,

我選擇當作看不見,

因為我不想和不敢面對這位同學,

因為我之前為左幫人,

對人地講左d好難聽既說話!

我應該同呢位同學打返招呼嗎?

2009 年 11 月 30 日  星期一   晴天


............. 分類: 未分類

三好:做好事、說好話、存好心

苦中一點甜............

三好,我知自己做不到!

會有甜味嗎?甜.............一早離我而去!

每天都要收起內心的情感,

笑臉迎人,好辛苦!

我只想痛痛快快地舒緩一下,

但卻不能!

2009 年 11 月 29 日  星期日   晴天


第一日的義工服務^^ 愉快 分類: 東亞運動會記事

今日返朝七到下晝三點,

識左好多義工,除領袖外,

全部都是學生,大家仲年紀相約,

好好傾!^^

工作量不算多,午膳六人行,

去了食日本餐,不太貴,只吃了35元!

食完晏就返去啦,原來有第一個裁判到左啦,

佢同我同一個姓氏,不過佢係韓國人,

不知中文譯音是否相同!

佢上到黎辦公室,我就俾餐卷同文件俾佢簽名,

第一次做d咁既野,仲要全程英文!

係一個唔錯既工作經驗!

原來韓國人既英文都幾好聽,同埋有禮貌,不過比較固執!

話咁快就八個鐘,收工lu!