依家四點八,經過一輪既爭扎,
我終於做完份教案啦!
呢排實在太多事發生啦,
講真唔多唔少都會影響度,無乜心機做功課。
點解響final yr先咁玩我?!
我呢排真係好唔開心,好彩有你地支持我。
上天竟然俾我遇到個同JC有九成相似既人,
佢同JC一樣,有一個特質,小叉我諗你一定知道係乜野!
佢好識哄人,好小朋友,知我唔開心,唔想講,
又唔會迫我講,剩係會講好多野令到我笑,
呢個人就係親愛既仔仔^^,
雖然識佢唔耐,不過我覺得佢係一個可以信任既人。
呢幾日好多謝響身邊支持我、開解我既朋友,
名就唔多講啦,不過真係好多謝你地響我最唔開心既時候,
你地都肯放低自己既工作陪我傾計、sms、msn!
thx,呢 d就係真真正正既朋友,
佢地唔會出賣我,唔會切個局俾我踩,唔會係雙面人!
上天真係好公平,佢令我識到兩個新同學,
亦令我同一個朋友絕左交,我承認我有錯,
但並不是我錯晒,點解你地唔識去反省下,
點解人地會咁對你,真係只有人地錯?自己岩晒?
今日你同我絕交,無所謂,我只係想講,
如果唔再改下,繼續都係咁既話,你註定會失敗,
只會不停地重蹈覆轍,經一事長一智,
希望你地都會啦,我總算真真正正看清幾個人。
今次睇得好清、好楚,原來你俾個心人地,
換黎既就係俾人玩、利用、鬧、出氣袋,
我都係人黎嫁,我都有情緒嫁,你地唔開心就搵我黎鬧,
咁我唔開心咁點呀,學你地咁呀?
將d事事非非搬黎搬去好好玩咩?
記住唔好盡信聽返黎、睇返黎既野,要自己再去分析,
我相信你地明我講緊乜!
我開始不懂去面對眼前的一切,究竟想我點?
我唔知道我仲可以撐幾耐,我唔知我仲可以用幾耐時間笑住對你,
我更加唔知你係玩我?定係................
我唔知道,我更加唔想去知!我話過唔會同任何人搶野,
你地想要既就羅去啦,我唔會爭嫁,無咪無囉,
爭又有咩意思?爭贏左真係會開心d咩?
經過呢次,我會認認真真咁去識朋友,
同埋重新介定朋友響我心目中既定義。
如果可以,我真係好想攬住"你"痛痛快快喊一場,
將近排既野一次過發晒出黎,不過"你"又會幾時出現呢?
一次一次咁樣,你地仲想響我個心到留底幾多條傷痕呢? |