希子 心晴記事
愛一個人很難,要忘記一個深愛過既人更難!
唔開心又要過,開心又要過,
我要笑住過每一日,
因為我今天仍能看到這個世界,已是一種恩典!
HeijiHeiji
暱稱: 希子
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
可愛的寶貝=P
寶貝>3<
十問九唔應..........
傻豬了~~~~
遇到你..........
文章分類
全部 (221)
DIY 食物篇~^^ (4)
placement (1)
日常生活 (137)
好朋友聯誼 (35)
我與他 (1)
東亞運動會記事 (3)
寧靜的時候 (19)
歌........歌 (3)
未分類 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 19
今日人氣: 13
累積人氣: 1996
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 24 日  星期六   晴天


獨自一人........ 滿足 分類: 日常生活

今日除左落大圍個半個鐘出過街,

成日都留響屋企,好悶,

清潔好間屋,同埋燙晒所有衫,

已經好支力好支力,

抖左陣,食左d野,就落去買野,

廁紙、果汁、豆奶、餅乾、酒.........

咁又一百蚊,唉錢.........又無啦!

其實中間阿姨返過黎兩個鐘度,

不過都無咩傾,講左幾句。

整左小小教具就去訓左陣,

呢排嚴重睡眠不足,剩係想訓............

發現開始逃避,對任何野都無興趣,

點算呀?!我剩係覺得好大壓力咋,

好多野一齊湧埋黎.......湧埋黎............

屋企、朋友........兩邊都有問題出現,

當我最唔開心既時候,我只想到搵你地兩個,

可惜你地一個有男朋友、一個有女朋友,

我唔可以咁自私,要你地陪我而唔理另一半.....

所以還是將他們吞進肚子吧!

與其要別人擔心自己,不如就在他們面前快快樂樂吧!

咁樣大家都會開心好多^^。

2009 年 10 月 23 日  星期五   晴天


撐不下去............ 不安 分類: 日常生活

Final Yr,比想像中更辛苦,

一浪接一浪,一樣比一樣正...........

曾經希望自己可以用好小小既成績畢業,

依家我只係想及格就算!

近排有好多野黎得好快,走得更快!

唔多習慣....或者係我既問題啦,

延伸再咁多問晒出黎!

我唔怕輸,我輸得起,只係咁輸法,

我唔甘心......一d都唔甘心!

我重來都唔想命,不過今次我開始有d信!

依家再次出現啦,我好驚,真係好驚,

我知道再一次發生既話,我會受唔住,

我知我一定會歇斯底理,我一定會控制唔到自己,

點解要不斷重重覆覆咁發生呀,

係咪只要我同你絕交,一切都會結束?

點解.......點解.........點解............

唔通又係上一世我欠你地既債,今世要還返俾你地?

不過我亦都好多謝你地讓我上左寶貴既一課,

呢一課真係夠晒刻骨銘心,

我..只不過係一個....夾在人地中間既禍心!

我........係............禍心...............

唔通真係要循環不息,永遠都係咁?

就當我求下你,放過我啦,放過我啦,

我只係一個...........平凡到極點既人,

我只係想讀好書,搵份好工養家,

請你唔好再將我夾響中間,

就請你俾我靜靜地咁離開!

不過你要記住,講大話終有一日會俾人揭穿嫁,

就算你做戲幾叻,點扮都好,

點都會俾人知道嫁!

最後我想講既係:我對你已失去信任,

你講既每一個話我都會仔細諗清楚,因為我唔想再俾自己受到傷害!

循環不息既事,可否停止呢,如果唔可以,

咁就等我走出黎啦,咁你就可以想點都得啦!

2009 年 10 月 19 日  星期一   晴天


做完教案啦^^ 疲倦 分類: 日常生活

依家四點八,經過一輪既爭扎,

我終於做完份教案啦!

呢排實在太多事發生啦,

講真唔多唔少都會影響度,無乜心機做功課。

點解響final yr先咁玩我?!

我呢排真係好唔開心,好彩有你地支持我。

上天竟然俾我遇到個同JC有九成相似既人,

佢同JC一樣,有一個特質,小叉我諗你一定知道係乜野!

佢好識哄人,好小朋友,知我唔開心,唔想講,

又唔會迫我講,剩係會講好多野令到我笑,

呢個人就係親愛既仔仔^^,

雖然識佢唔耐,不過我覺得佢係一個可以信任既人。

呢幾日好多謝響身邊支持我、開解我既朋友,

名就唔多講啦,不過真係好多謝你地響我最唔開心既時候,

你地都肯放低自己既工作陪我傾計、sms、msn!

thx,呢 d就係真真正正既朋友,

佢地唔會出賣我,唔會切個局俾我踩,唔會係雙面人!

上天真係好公平,佢令我識到兩個新同學,

亦令我同一個朋友絕左交,我承認我有錯,

但並不是我錯晒,點解你地唔識去反省下,

點解人地會咁對你,真係只有人地錯?自己岩晒?

今日你同我絕交,無所謂,我只係想講,

如果唔再改下,繼續都係咁既話,你註定會失敗,

只會不停地重蹈覆轍,經一事長一智,

希望你地都會啦,我總算真真正正看清幾個人。

今次睇得好清、好楚,原來你俾個心人地,

換黎既就係俾人玩、利用、鬧、出氣袋,

我都係人黎嫁,我都有情緒嫁,你地唔開心就搵我黎鬧,

咁我唔開心咁點呀,學你地咁呀?

將d事事非非搬黎搬去好好玩咩?

記住唔好盡信聽返黎、睇返黎既野,要自己再去分析,

我相信你地明我講緊乜!

我開始不懂去面對眼前的一切,究竟想我點?

我唔知道我仲可以撐幾耐,我唔知我仲可以用幾耐時間笑住對你,

我更加唔知你係玩我?定係................

我唔知道,我更加唔想去知!我話過唔會同任何人搶野,

你地想要既就羅去啦,我唔會爭嫁,無咪無囉,

爭又有咩意思?爭贏左真係會開心d咩?

經過呢次,我會認認真真咁去識朋友,

同埋重新介定朋友響我心目中既定義。

如果可以,我真係好想攬住"你"痛痛快快喊一場,

將近排既野一次過發晒出黎,不過"你"又會幾時出現呢?

一次一次咁樣,你地仲想響我個心到留底幾多條傷痕呢?

2009 年 10 月 17 日  星期六   晴天


被炒了! 分類: 日常生活

原來我真係咁克人憎,咁令人討厭既!

其實早已習慣了,所以沒有太大的感覺。

到最後我係大輸家,輸得好慘仲!

起初以為無一個人贏,但我發現有一個係大贏家!

恭喜晒,係咪贏得好開心呢?!

攪到今日咁既局面,我知我都要負好大責任,

要怪就怪自己太蠢啦,幾時先學識................

真真正正領會到一句說話,可惜一切已經太遲啦!

希望今次所做既野,大家都會好d舒服d,

我唔鍾意去解釋,因為解釋就等於掩釋,

我一早就話過,只要你唔想我做呢個post,

咁你就出聲,我會唔再出現!

最後我剩係想講:

唔好盡信自己睇到、聽到既野,要靠過心去感受,用腦分析,

依家講咩都無用,人地都開到聲,我唔會唔要面既!

或許我就只是一個無用的閒人。

呢個幾月我學到好多,得到更多,

亦真真正正睇穿晒你地幾個!

過去左就讓佢過去,因為前面仲有更多既野等住我!

希子要加油努力ar,為畢業做好準備!

2009 年 10 月 14 日  星期三   晴天


數人.............. 滿足 分類: 日常生活

有無人加入數臭sg行列?!