今朝遲左出門口,所以搭小巴返學,
貴貴!><俾小叉同baby遲左小小到,
不過我地都無遲到。
彩色褲計劃,三紅一紫,
哈哈baby以為我會著紫色!ke!
我地三個著紅褲黑衫,原全夾定咁!
一齊搭升降機,在四樓分手了!
早餐,吃了一個圓碌碌的朱古力蛋糕,
加埋木瓜奶,賣飛伏佛^^!
由於係上LK既堂,所以當然要帶電腦啦!
星期五完全不在上堂狀態,
仲有個咁正既ms,holiday 既感覺就出晒黎啦!^^
不過我都有聽書,有人肉字典機嘛,
有字就抄,成了這堂的動作,
不過ms 仲成日強調佢果科唔駛考試,
叫我地唔駛抄wo,咁既ms第一次見!
仲有就係佢放break既時間,
夾埋應該有成一個鐘(無計錯數的話)。
成日要人出去present,不過組組既答案都一樣,
佢都贊好,同埋要人拍手,一個字勁!
個個人都有唔同既野做,睇小說、上網、聽歌etc,
各有各精采!突然班主任入左黎,
嚇到我地即刻收埋晒d野,不過佢好快就走左!
所有人立即回復原狀!
ms一直hea住教,到臨落堂就係咁飛飛飛!
勁呀!佢真係三年入面,最勁既老師!
一落堂就走人,落左攀石場。
由於收會員既關係,所以我呢個文書有野做啦!
不過同左冬瓜同藍毛上堂先!
佢兩個既程度有小小唔同,所以下次要調節小小!
上完堂就打資料,藍毛亦走左!
中途有人想攀A線,不過因只有冬瓜,
所以只開B線,同埋我偷影果位男士攀!嘻
跟住到四點十度,我地就走啦,
五個人搭的,老豆執埋d手尾自己走,
睇戲,套戲有小小恐怖、有小小核突!
好彩有冬瓜,佢對手肯定俾我同baby整到紅晒!
睇完就散場,我同小叉一起搭巴士,
佢地三個港鐵,回家吃飯,
之後再回家,訓教教去了。
|