希子 心晴記事
愛一個人很難,要忘記一個深愛過既人更難!
唔開心又要過,開心又要過,
我要笑住過每一日,
因為我今天仍能看到這個世界,已是一種恩典!
HeijiHeiji
暱稱: 希子
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
可愛的寶貝=P
寶貝>3<
十問九唔應..........
傻豬了~~~~
遇到你..........
文章分類
全部 (221)
DIY 食物篇~^^ (4)
placement (1)
日常生活 (137)
好朋友聯誼 (35)
我與他 (1)
東亞運動會記事 (3)
寧靜的時候 (19)
歌........歌 (3)
未分類 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 19
今日人氣: 7
累積人氣: 1990
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 18 日  星期五   晴天


好漢+細佬聚會 開心 分類: 好朋友聯誼

今朝遲左出門口,所以搭小巴返學,

貴貴!><俾小叉同baby遲左小小到,

不過我地都無遲到。

彩色褲計劃,三紅一紫,

哈哈baby以為我會著紫色!ke!

我地三個著紅褲黑衫,原全夾定咁!

一齊搭升降機,在四樓分手了!

早餐,吃了一個圓碌碌的朱古力蛋糕,

加埋木瓜奶,賣飛伏佛^^!

由於係上LK既堂,所以當然要帶電腦啦!

星期五完全不在上堂狀態,

仲有個咁正既ms,holiday 既感覺就出晒黎啦!^^

不過我都有聽書,有人肉字典機嘛,

有字就抄,成了這堂的動作,

不過ms 仲成日強調佢果科唔駛考試,

叫我地唔駛抄wo,咁既ms第一次見!

仲有就係佢放break既時間,

夾埋應該有成一個鐘(無計錯數的話)。

成日要人出去present,不過組組既答案都一樣,

佢都贊好,同埋要人拍手,一個字勁!

個個人都有唔同既野做,睇小說、上網、聽歌etc,

各有各精采!突然班主任入左黎,

嚇到我地即刻收埋晒d野,不過佢好快就走左!

所有人立即回復原狀!

ms一直hea住教,到臨落堂就係咁飛飛飛!

勁呀!佢真係三年入面,最勁既老師!

一落堂就走人,落左攀石場。

由於收會員既關係,所以我呢個文書有野做啦!

不過同左冬瓜同藍毛上堂先!

佢兩個既程度有小小唔同,所以下次要調節小小!

上完堂就打資料,藍毛亦走左!

中途有人想攀A線,不過因只有冬瓜,

所以只開B線,同埋我偷影果位男士攀!嘻

跟住到四點十度,我地就走啦,

五個人搭的,老豆執埋d手尾自己走,

睇戲,套戲有小小恐怖、有小小核突!

好彩有冬瓜,佢對手肯定俾我同baby整到紅晒!

睇完就散場,我同小叉一起搭巴士,

佢地三個港鐵,回家吃飯,

之後再回家,訓教教去了。

2009 年 9 月 17 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 寧靜的時候

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:問我啦,問我啦! )
[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 日常生活

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:晚餐地點 )
返學+活動 滿足 分類: 日常生活

今朝好險ar,八點先起身!

幸好小叉的sms吵醒了我,

否則一定會遲大到!><

一起身刷好牙就換3,好彩琴晚執好左個袋,

所以拎埋飯就可以走路,

落到巴士站搭二,差唔多搭三先有車,

搭左(6.5),兩個站only,趕嘛,無計,

到大圍站都搭三過小小,

好快有車,落左港鐵,飛奔去的士站,

室車囉,個司機行前面,又係咁讓d車過!唉

心諗,三十一分仲響的士,算啦!

點知返到去都未點名,呼~

港鐵+的士:(22.4),今朝搭左我(28.9),

唉..好彩帶飯姐!

上堂,不在狀態,不太入腦。

第二堂,睇英文片,有點難,

反應好小小,食飯,

個個都有帶,藍生開左場俾我地,

不過見多人咪上去叮飯囉,

點知佢果度又坐滿人,

結果一個美麗的誤會,算了吧!

轉個頭,落左去上網,聽歌、msn,

之後就返去上堂,第三堂有野玩!

嘻,滿足,仲有break!

放學同baby約埋藍生去睇戲,

原本去圓方,不過趕唔切,去左amc,

買完聽日既飛,再買今日,

小叉先走,佳人有約。

我地三人行去買野,入場,

無咩溝通,我同baby坐,

睇完,同baby食埋野,散場lu!

仲有部份內容請打密碼進入!

2009 年 9 月 16 日  星期三   雨天


信?不信?! 不安 分類: 日常生活

我已不能再相信自己了,

但我也不能相信我所聽到,見到的事實!

很矛盾,我可以點做呀?

點解點解點解............

要咁惡鬧我?我寧願你唔覆我好過,

每次都係咁,我係女仔黎嫁,

你可唔可以溫柔d ar?

點解點解點解............

唔開心、累就搵我鬧?

我都無做錯?係咪因為我唔會頂咀、

任你地鬧ar?

我唔知呀,我只知道我唔係你地既出氣袋!

我識得體諒人,但人地唔會識咁做!

聽日唔知點算,對眼睛..........唉!