希子 心晴記事
愛一個人很難,要忘記一個深愛過既人更難!
唔開心又要過,開心又要過,
我要笑住過每一日,
因為我今天仍能看到這個世界,已是一種恩典!
HeijiHeiji
暱稱: 希子
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
可愛的寶貝=P
寶貝>3<
十問九唔應..........
傻豬了~~~~
遇到你..........
文章分類
全部 (221)
DIY 食物篇~^^ (4)
placement (1)
日常生活 (137)
好朋友聯誼 (35)
我與他 (1)
東亞運動會記事 (3)
寧靜的時候 (19)
歌........歌 (3)
未分類 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 19
今日人氣: 5
累積人氣: 1970
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 12 日  星期三   晴天


急救課程3rd day 開心 分類: 好朋友聯誼

今日第三日學啦!

今日要學CPR,同"annie"&BB人工呼吸。

上晝d理論小左好多,

不過我同小叉都有出現"輕癲癇"既情況,

因為我地琴日成三點先訓!

今日比前日遲左出門口,

不過都無遲到,因為車程的時間比較短!

去左7仔買早餐,無錢呀,要食平d!

之後就同baby去左m記買"慘"汁,

跟住就一齊搭接駁巴士啦!

一路上都係傾計度過!好開心呢!

去到儀同mon已經到左仲打緊千秋!

咁我地就慢慢咁行去,

mis在我們前面,我倆是第一個入課室的!

我同baby估mis剩係著件外套,入面無t的!

今日好好彩我地無人要坐翻版ceo附近,

因為人地今日遲到呀!wa ka!

上堂都ok既,轉堂時同mis傾計,

都幾開心,仲有我地仲一齊睇本介紹內衣的單張!

仲一齊揀囉,mis和我們的距離一d都唔遠!

話咁快mis就要示範啦!原來mis真係.......woo~

都要幾多氣,我擔心baby呢!

lunch,去左食日式,

因相比下比較平,較化算!

見到班上的同學仔同mis!

等食飯既時候,我係咁影相,

哈,影左好多......攪....笑相!

食飯今日無咩笑料,響度溫習CPR!

食完就返去lu,上下晝的堂。

一個個出去做,有d緊張!

跟號數囉,哈哈,仲唔係你兩個先!

佢地都做得唔錯呀!

我出去做既時候,好攪笑呀,

因為我一野就整左個標準既"按額托顎",yeah

不過我同baby都有點不極氣!

加油呀baby!baby努力不懈既精神值得鼓勵呀!

做完"annie"就到"bb",

個人較鍾意大人的"CPR",

話咁快就放學,我地又影相,

今次mis都入左鏡,mis好可愛呢!

跟住我地三個就一齊走,

mon獨自去乘巴士,一上車就訓!

唔識落車囉,好彩baby無訓到!嘻

之後就分手啦,我同儀一起回家。

一路上又係不停傾計,去到ntp,

哪個展仲未完,見到人影,打算走,

點知記得自己都有帶相機,

咁我地兩個就響度留影啦!^^

影完就搭小巴返去,去了買波仔做din,

之後各自回家。

期待明天放學後的"好漢聚會"!^^

2009 年 8 月 11 日  星期二   晴天


急救課程第二天 開心 分類: 好朋友聯誼

今日第二日上急救啦,

有左琴日既經驗,

今日帶左成盒新既薄荷糖!

雖然琴日超早訓,

不過今日都有出現不少"輕癲簡既情況",

上晝break既時候,同mis閒聊,

佢仲話我地得中三至中五!woo

仲話聽日會教埋兒童的東東!^^

仲有呀,有兩個人差d遲到!><

我同baby超準時呢!

上晝講左好多課書,有點兒消化不下!

今日去左食西式lunch:m記!

各人對蕉蕉批有不同的看法!

成個lunch唔似琴日咁講返學過既野,

而係響度閒話家常,最好笑既係p.............的內容!

笑到差d甩"教",其實只係又應用學過既野!

返到去我地發現mis又係食吉吉家!

傾了幾句就去排洗!

個前幼稚園老師------依家應改稱為大嬸,

佢成日都攪到個廁所充滿異味,仲有個翻版ceo,

omg,已經得一個廁所,都要咁做!

攪到親愛既monmon要忍到放學先去!

下晝學包唔同既骨折,

我同儀合作無間,今日好神速!yeah

我地係最佳拍擋!

話咁快就到放學啦,我地兩個仲整返琴日整ng到的

頭部出血包扎法,不過好似得我地包返俾mis睇!><

不過呢ar儀聽日都要包過!><

你要加油ar!

上完堂,我地就去左行街街啦!

首先去左間無顧客既酒樓去排洗、影相,

經過馬會,入去又俾人查身份證!

我地四個個樣真係好細個咩?哈!

買左六合彩,我地話中左頭獎會買間屋一齊住!

之後就去左送monmon搭車,

跟住我地三個就響果幾個商場遊蕩,

行左好多間鞋鋪,呢度d鞋好平呢!

中途經過一間內衣店,

一齊買左套,不過可惜我不合適..........

到七點度,baby走了,佢要去搵人,

咁我就同儀繼續行!

我地行左好多地方,最後被泳衣區吸引!

睇左好耐,跟住去埋買野食,

跟住就走啦,不過等左另一架車,

果架太迫了,等車期間就野餐!

好正呢!同儀一起分享,

雖然她吃得不多,不過我都好開心!

同路回家,不過佢早我一個站!

之後我就行返去啦!

返到去一個人都無,有小小悶!

咁我就整下自己d野!

到十點幾,姨就返左黎,

同儀、baby傾左陣電話!hapi!

我地搵左個"病人"俾我地練習包扎,

四個人拎住d繃帶,三角巾去包住一個"病人",

呢個"病人"應該醫返都..........,

傷成咁真係慘!願主保佑你!嘻!

p.s 六合彩只有一條中了兩個數字!

其他的三條一字也沒中!=.=

2009 年 8 月 10 日  星期一   晴天


急救課程1st day 滿足 分類: 好朋友聯誼

第一日上急救,充滿期待!

不過我遲左出門口,

最後都無遲到!

約了baby一齊去,在m記牌下等!

搭巴士,一路上很擔心唔識落車!

臨住戶地會早到,點知儀同mon仲早!

佢地仲發現到有千秋打,yeah,千秋萬歲!

到搭十一就入去啦,mis以低胸裝示人,

令人眼前一亮!

上堂,理論+理論+理論.............

由精神變到呆,好不容易頂到lunch!

lunch選擇去食日式----吉吉家。

食既時候,雖然好嘈,不過好開心!

我地好叻呀,學完即刻應用響日常生活!

我仲響無刀既情況下切開兩個奇異果!woo~

食完就返去上堂啦!

我地發現mis都係食吉野家,

我地頭先仲...............

下晝無咁悶,學出血包扎!

我地有個包頭的失敗了!聽日要再黎!

其他都ok,超時落堂!

放學分開走,mon獨自乘巴士,

我地三個就搭港鐵巴士去火鐵站!

響車度又繼續傾,有你地真係好ar!

baby自己走lu,我同儀一起走。

到沙田圍站,人地個老公上左車,

好彩我下個站就落車,不愛做電燈膽!

呼,落車車啦!yeah!

等左好耐先有小巴!

今日真係好攰!我八點幾就訓左!

雖然中途有起身食過野,

不過都係係咁訓,仲要食完就訓!

希望聽日會無咁攰啦!

好想約人27/8去睇戲,唔知得唔得閒呢?

2009 年 8 月 9 日  星期日   晴天


賣書日 滿足 分類: 日常生活

今朝一早就起左身,

因為要返去開小蜜蜂會!

開到十一點半我就走人啦!

行左去九龍公共圖書館,

又借多左幾本書參考!

響圖書館走果時已經十二點三,

跟住就搭港鐵返沙田圍,

今日有個賣書活動,

咁我就叫細佬拎左以前d書出去啦!

我就一個人去先!

去到先一點鐘,今次響馬松深禮堂,

有d想過返隔離間學校!點解?!

因為隔離間學校就係令我有好多美好回憶既母校!

雖然離開左差唔多三年,不過一返到去,

就有種好親切的感覺,這是小學及幼稚園俾唔到我既!

因為細佬拎留野既關係,

咁我就返左一轉屋企,我順度望返過去操場,

俾我見到人地個老公呀!哈!

不過佢地見唔到我喎!真好!

一來一回差唔多四點!

我一黎到,d人就要買我d中五書!

不過原來果堆人係掃書擋,

好彩我企硬唔降價,最後剩係賣左本數學書俾佢!

佢係咁壓我套中文書價,

最後我都係無賣到!

只賣了一本書,決定送了很多參考書俾人,

不想浪費,雖然唔捨得,

不過舊的不去,新的不會來!

所以希望你地個新主人會好好愛惜你地啦!

2009 年 8 月 8 日  星期六   晴天


收拾............. 滿足 分類: 日常生活

今日三點先起身,不過就訓得好好多!

無醒得咁多!不過唔知點解仲係咁甩頭髮!

好得人驚,我未試過日日都甩咁多嫁!

整完個人之後,就開始收拾啦!

首先執個書櫃,有好多書都唔要,

佢地都係會考果d書,之前唔捨得唔要嫁,

不過唔棄有佢地,又唔知有咩用,

所以就打算將佢地送俾人啦!

執完個櫃,就幫阿媽清左呢個星期既報紙,

媽睇報紙的速度真係大慢啦!攪到一個星期先可以清一次!

執好晒之後,媽咪就叫我地出去行apm,

不過唔知係咪太累的關係,最後都無出到去,

剩係落左樓下食飯。咁又一日啦。

今日ada小姐打黎約我去唱k,

不過下個星期開始,我就會好忙!

唉,好難抽時間,唯有下次啦!