今日第二日上急救啦,
有左琴日既經驗,
今日帶左成盒新既薄荷糖!
雖然琴日超早訓,
不過今日都有出現不少"輕癲簡既情況",
上晝break既時候,同mis閒聊,
佢仲話我地得中三至中五!woo
仲話聽日會教埋兒童的東東!^^
仲有呀,有兩個人差d遲到!><
我同baby超準時呢!
上晝講左好多課書,有點兒消化不下!
今日去左食西式lunch:m記!
各人對蕉蕉批有不同的看法!
成個lunch唔似琴日咁講返學過既野,
而係響度閒話家常,最好笑既係p.............的內容!
笑到差d甩"教",其實只係又應用學過既野!
返到去我地發現mis又係食吉吉家!
傾了幾句就去排洗!
個前幼稚園老師------依家應改稱為大嬸,
佢成日都攪到個廁所充滿異味,仲有個翻版ceo,
omg,已經得一個廁所,都要咁做!
攪到親愛既monmon要忍到放學先去!
下晝學包唔同既骨折,
我同儀合作無間,今日好神速!yeah
我地係最佳拍擋!
話咁快就到放學啦,我地兩個仲整返琴日整ng到的
頭部出血包扎法,不過好似得我地包返俾mis睇!><
不過呢ar儀聽日都要包過!><
你要加油ar!
上完堂,我地就去左行街街啦!
首先去左間無顧客既酒樓去排洗、影相,
經過馬會,入去又俾人查身份證!
我地四個個樣真係好細個咩?哈!
買左六合彩,我地話中左頭獎會買間屋一齊住!
之後就去左送monmon搭車,
跟住我地三個就響果幾個商場遊蕩,
行左好多間鞋鋪,呢度d鞋好平呢!
中途經過一間內衣店,
一齊買左套,不過可惜我不合適..........
到七點度,baby走了,佢要去搵人,
咁我就同儀繼續行!
我地行左好多地方,最後被泳衣區吸引!
睇左好耐,跟住去埋買野食,
跟住就走啦,不過等左另一架車,
果架太迫了,等車期間就野餐!
好正呢!同儀一起分享,
雖然她吃得不多,不過我都好開心!
同路回家,不過佢早我一個站!
之後我就行返去啦!
返到去一個人都無,有小小悶!
咁我就整下自己d野!
到十點幾,姨就返左黎,
同儀、baby傾左陣電話!hapi!
我地搵左個"病人"俾我地練習包扎,
四個人拎住d繃帶,三角巾去包住一個"病人",
呢個"病人"應該醫返都..........,
傷成咁真係慘!願主保佑你!嘻!
p.s 六合彩只有一條中了兩個數字!
其他的三條一字也沒中!=.= |