失眠ar........無覺好訓!
本身已經病病地,仲要無得訓,好辛苦ar!
到七點,決定唔訓,起身啦!
入房叫ar姨起身,點知佢話請左假!
咁我就出返廳,竟然坐坐下訓著左!
訓到九點起左身,睇日食!
睇完就即刻整下個人,因為book左老白11:15,
十點半出門口,等到搭九先有車,
好彩最後都無遲到!
今次又係喉嚨+鼻發炎,仲變左小小聲!><
睇完醫生,食左小小野,就搭車去co,
搵細佬拎返d野,等左佢九個字囉!
企到腳軟,本雜誌都睇左大半都未到!過份!
拎完就返學校啦!行到b梯,
藍毛hi我,講左幾句就上去lu!
寫好晒野,就去sao交野,
整完就去左教員室搵鄭鄭拎返隻甜品杯,
跟住就幫佢手執返個系會broad,
跟住又去左整俾九號風球吹爛果兩個broad!
不過我整左半塊就走左落樓下,
因為太曬,同埋我"辣"傷左隻腳,
有兩個格仔響膝蓋度!><
跟住落左攀石牆,見到冬瓜同藍毛響度刷野!好攪笑!
lwl有人中左ar,學校d職員好多人都戴左口罩!
到五半就走左啦,去左搭港鐵,
返到屋企,食完飯之後,
就返姨家lu!
幫人影完份表,就出返廳整野啦!
星語心願 歌手:張栢芝 作曲:金培達 填詞:高雪嵐 編曲:金培達
我要控制我自己 不會讓誰看見我哭泣 裝作漠不關心你 不願想起你 怪自己沒勇氣 * 心痛得無法呼吸 找不到你留下的痕跡 眼睜睜的看著你 卻無能為力 任你消失在世界的盡頭 * 找不到堅強的理由 再也感覺不到你的溫柔 告訴我星空在那頭 那裡是否有盡頭 Repeat * # 就向流星許個心願 讓你知道我愛你
豆豆、欣欣哥哥生日快樂ar!
今日返左夢工場整蛋糕ar!
今次整鮮芒果芝士凍餅!
等凝固果時就寫左張卡俾個fd,
佢都係七月份生日嫁!
寫完同裝飾完之後,
就去執下自己!^^
到三點度,開始執野走!
裝飾完個蛋糕,就走人lu!
第一站,落左大圍放左張卡落個fd信箱,
第二站,搭車出去食飯!
媽咪煮左好耐ar,不過好好味!
哈,呢餐似係同我慶祝多d!^^
Never Give Up!
becoz i am odilia (heiji)!