今日約左baby同小叉一齊上黎夢工場整甜品!
好開心呀!
差唔多一點就上到去啦,
我上去整好晒d野,預備晒,
點知有人唔記得左呀!哈哈!
到兩點幾就落去TW 接佢地啦!
買埋野飲就搭小巴返上去啦!
今日整藍莓芝士凍餅,全又兩位靚女親自製作!
等雪既過程,我地就一齊玩大富翁,
哼,獅子王同班點狗塊地俾佢地買左!
唔制呀!嗚~~~~~
到做比卡超既時候,我話要入去洗野,
其實係入左去整蜜桃燉蛋俾佢地食,嘻!
點知中途小叉入左黎,o.....,
好攪笑地佢當睇ng到出返去!哈!
放左落焗爐之後,我就出返廳玩啦,
繼續玩大富翁,就係咁三個女仔好開心咁過左個下晝!^^
燉蛋出爐啦,大獲好評呢!謝謝你們!
不過太熱啦,我地決定整埋個蛋糕先!

上面係"上妝"前既樣,
呢個就係"上妝"後既樣,大家俾d意見啦!

味道不錯呀!兩位美女整得好好食呀!今次我有口福啦!^^
我唔記得同三杯燉蛋影相呀!你地得閒要send返俾我呀! |