希子 心晴記事
愛一個人很難,要忘記一個深愛過既人更難!
唔開心又要過,開心又要過,
我要笑住過每一日,
因為我今天仍能看到這個世界,已是一種恩典!
HeijiHeiji
暱稱: 希子
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
可愛的寶貝=P
寶貝>3<
十問九唔應..........
傻豬了~~~~
遇到你..........
文章分類
全部 (221)
DIY 食物篇~^^ (4)
placement (1)
日常生活 (137)
好朋友聯誼 (35)
我與他 (1)
東亞運動會記事 (3)
寧靜的時候 (19)
歌........歌 (3)
未分類 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 19
今日人氣: 6
累積人氣: 1971
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 9 日  星期四   晴天


畢業禮......... 愉快 分類: 日常生活

今日八點起左身啦,

打算同細佬一齊去睇軍曹!

點知無晒我想要的沙灘袋,所以..........

之後我就返左去大圍,

不過一陣就走左啦!

去左食野,食完又再返返上去,

之後又走返屋企,換3返學校!

遲到了!不過電話無電,交左俾個fd幫我差!

等到三點半度,就要排隊出去!

上台之後又返153A,拎返張證書,

就去左hall到睇,因為要拎野!

到五點度就搵到monmon拎,

之後就去拎返個電話就走lu,

上左FT買材料,同baby & jason,

其實係我後join,謝佢地等我,

買完之後就行返去火車站,

各自走啦!我都返屋企啦!

去了吃m記做晚餐,之後又去做外賣仔,

點知媽咪放左啦,佢叫我去NTP食壽司,

跟住陪佢食,到十一點就返屋企啦!

2009 年 7 月 8 日  星期三   晴天


玩頭髮!^^ 開心 分類: 日常生活

今日十一點幾起左身啦!

之後就玩左陣頭髮,將佢變左曲!

跟住媽咪就打黎話出去食野!

咁就唔玩住,,執好個人之後

就叫細佬起身一齊出去啦!

落左去co順便拎返條裙!

我地早左到,請左佢食雪糕,

之後決定去食日本野,

很油,不太好吃!

之後就散場,各自有野做!

我就返左屋企繼續玩頭髮!

終於成功啦!

整左個我幾鍾意既樣!^^

跟住就出左去,又係日本菜!

刺身!超正呀!嘻^^

食4完野就陪媽咪睇鞋,

跟住就返屋企啦!

2009 年 7 月 7 日  星期二   晴天


義務ar四! 忿怒 分類: 日常生活

今日都算係早起身既一日,

因為約左baby返學校拎野!

十一點幾返到去,就去PTU搵佢,

見到monmon添!

佢地等print野,d人用左好耐!

跟住就做埋義務ar四,

因為有d人好唔盡責咁走左!

成組得返一個人,很過份!

整完baby組的東東,就要去整樓梯!

隔離組的工作!好熱、好辛苦!

好彩藍毛同冬瓜返左黎幫埋我地手!

咁先好d!thx!

到五點度終於整晒可以走人!

我地原本以為佢地走左,

原來佢地響飯堂坐!

miss請食野,不過我地無去!

剩係飲野,飲完就各自散啦!

2009 年 7 月 6 日  星期一   晴天


我條裙.............. 滿足 分類: 日常生活

今日好早起身呀,原本會返學校嫁,

不過因為baby有機會同唔度我lunch,

所以無出到去。

到點幾,同細佬出左ntp,

佢陪我去買書,去到賣物王,

見到helen豬,佢約了tony哥哥!

傾左差ng多半個鐘,

又係一個一碰面就會有無盡話題的好友!^^

她的眼睛差不多退晒腫了,另外,希望佢考試成功啦!

加油呀!^^

到兩點四度,就散場啦,因為人地個老公到左,

同埋我地都夠鐘啦!

今日有三個紫色人!哈

返到屋企,拎左條裙出黎,

點知間野熨得好差,要打回頭,

咁又落返co,八號前有得拎返!

跟住去左買小小野,就返屋企!

咁又一日啦!^^

2009 年 7 月 4 日  星期六   雨天


表妹生日食飯 滿足 分類: 日常生活

今朝訓到成十一點幾起身,

之後就上網、玩fc bk、搵下資料,

兩點度整下個人,

到兩點半,就同細佬落去co,

拎返我條裙同買野食!

跟住仲同佢一齊去左睇書,

我地都有收獲呀!^^

買左m記食,之後就搭車返屋企啦!

返到去抖左陣,到五點幾就出門口,

表妹生日去hlw食壽司,

原本話去深圳玩,不過因天雨取消,

點知九龍無落喎,佢地就決定上去啦!

最後我都無跟佢地上去,嘻!

開開心心咁留響屋企,

雖然有d悶,不過總好過上去洗錢!

媽咪出錢買了份禮物俾表妹,係一條史迪仔毛巾,

成七十蚊,所以剩係買左一樣野俾佢!

打完啦!聽日好想出街呀!