| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 9 日 星期四  |
畢業禮.........  |
分類: 日常生活 |
今日八點起左身啦,
打算同細佬一齊去睇軍曹!
點知無晒我想要的沙灘袋,所以..........
之後我就返左去大圍,
不過一陣就走左啦!
去左食野,食完又再返返上去,
之後又走返屋企,換3返學校!
遲到了!不過電話無電,交左俾個fd幫我差!
等到三點半度,就要排隊出去!
上台之後又返153A,拎返張證書,
就去左hall到睇,因為要拎野!
到五點度就搵到monmon拎,
之後就去拎返個電話就走lu,
上左FT買材料,同baby & jason,
其實係我後join,謝佢地等我,
買完之後就行返去火車站,
各自走啦!我都返屋企啦!
去了吃m記做晚餐,之後又去做外賣仔,
點知媽咪放左啦,佢叫我去NTP食壽司,
跟住陪佢食,到十一點就返屋企啦!
|
2009 年 7 月 8 日 星期三  |
玩頭髮!^^  |
分類: 日常生活 |
今日十一點幾起左身啦!
之後就玩左陣頭髮,將佢變左曲!
跟住媽咪就打黎話出去食野!
咁就唔玩住,,執好個人之後
就叫細佬起身一齊出去啦!
落左去co順便拎返條裙!
我地早左到,請左佢食雪糕,
之後決定去食日本野,
很油,不太好吃!
之後就散場,各自有野做!
我就返左屋企繼續玩頭髮!
終於成功啦!
整左個我幾鍾意既樣!^^
跟住就出左去,又係日本菜!
刺身!超正呀!嘻^^
食4完野就陪媽咪睇鞋,
跟住就返屋企啦! |
2009 年 7 月 7 日 星期二  |
義務ar四!  |
分類: 日常生活 |
今日都算係早起身既一日,
因為約左baby返學校拎野!
十一點幾返到去,就去PTU搵佢,
見到monmon添!
佢地等print野,d人用左好耐!
跟住就做埋義務ar四,
因為有d人好唔盡責咁走左!
成組得返一個人,很過份!
整完baby組的東東,就要去整樓梯!
隔離組的工作!好熱、好辛苦!
好彩藍毛同冬瓜返左黎幫埋我地手!
咁先好d!thx!
到五點度終於整晒可以走人!
我地原本以為佢地走左,
原來佢地響飯堂坐!
miss請食野,不過我地無去!
剩係飲野,飲完就各自散啦! |
2009 年 7 月 6 日 星期一  |
我條裙..............  |
分類: 日常生活 |
今日好早起身呀,原本會返學校嫁,
不過因為baby有機會同唔度我lunch,
所以無出到去。
到點幾,同細佬出左ntp,
佢陪我去買書,去到賣物王,
見到helen豬,佢約了tony哥哥!
傾左差ng多半個鐘,
又係一個一碰面就會有無盡話題的好友!^^
她的眼睛差不多退晒腫了,另外,希望佢考試成功啦!
加油呀!^^
到兩點四度,就散場啦,因為人地個老公到左,
同埋我地都夠鐘啦!
今日有三個紫色人!哈
返到屋企,拎左條裙出黎,
點知間野熨得好差,要打回頭,
咁又落返co,八號前有得拎返!
跟住去左買小小野,就返屋企!
咁又一日啦!^^ |
2009 年 7 月 4 日 星期六  |
表妹生日食飯  |
分類: 日常生活 |
今朝訓到成十一點幾起身,
之後就上網、玩fc bk、搵下資料,
兩點度整下個人,
到兩點半,就同細佬落去co,
拎返我條裙同買野食!
跟住仲同佢一齊去左睇書,
我地都有收獲呀!^^
買左m記食,之後就搭車返屋企啦!
返到去抖左陣,到五點幾就出門口,
表妹生日去hlw食壽司,
原本話去深圳玩,不過因天雨取消,
點知九龍無落喎,佢地就決定上去啦!
最後我都無跟佢地上去,嘻!
開開心心咁留響屋企,
雖然有d悶,不過總好過上去洗錢!
媽咪出錢買了份禮物俾表妹,係一條史迪仔毛巾,
成七十蚊,所以剩係買左一樣野俾佢!
打完啦!聽日好想出街呀! |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 45 | »
|