今日多左隻白色豬腳呀!
waka!頭先去左睇醫生呀!
佢整左幾下,再key左d野響我隻腳到!
依家有好好好大的白色豬腳!哈!
等我幫佢影下相先!^^
無聊的希子...........
仲有我終於有得見工啦!
希望成功啦!今日同左兩個朋友仔講!
超開心!希望有得返啦!
各位高考的朋友仔,祝你地高考成功,入到"你"想學系!
黃艾玲........
所有的好朋友!
今日一早返去總會開hapi-bee會,
講真這個會議...............
領袖因一些理由遲到了!
跟住去左執櫃!唉!
一散得,一支箭去港鐵站,
去東涌行街!
好多野睇、行呀!
好開心ar,我終於買到一條不錯的裙子!
不過很貴呢!幸好媽咪送俾我!^^
跟住搭車去ssp食din,
陪細佬睇多一陣WG用品,
就返屋企啦!
我條裙子!嘻,有一部份無影到!
今日去左海馬公園呀!
係咁行(陪表弟),好累呀!
依家連行都無力啦,仲整返傷隻右腳!
又有排痛啦!><
今日終於知道要ng要補實習啦!
琴晚既興奮、又緊張,成晚都訓ng著呢!
同小叉sms到四點幾!
努力是不會白費的!
雖然努力不一定會得到回報,不過只要努力付出過,
就算結果是怎樣,都已經不再重要了!
約於到五點度,訓得著啦!多謝小叉陪我一齊ng訓!嘻!
但係訓到七半度就起左身啦!
之後執好個人就返左夢工場整甜品!
樣子不太美麗,不過味道不錯!
之後就執好份芝士蛋糕材料,就返學校啦!
遲到了,不過都未到我見!
見視導啦!有好多贊賞呀!^^
鄭鄭話聽日一定唔會打俾我!yeah!
跟住就請人做"白老鼠",仲請左俾鄭鄭同豬豬食!
之後就同小叉去了FW食m記!
邊吃邊聊,話題多的是!仲交換file睇tim!
食完就各自散了!去了教協拎野!
之後將它們送到e-paul那兒!
完成任務就返LWL,點知她們還未吃!
和豬豬聊了幾句,就回夢工場收拾!
整完晒都七點啦!返屋企啦!