今朝好早先訓得著,
響張床度碌到五點先訓到,
之後四點先起身,
整甜品計劃要暫停啦,
因為琴日買左衫,無錢lu!><
下個星期先啦,應該整到啦!
應承過你地既承諾我一定會做得到!
今日有心情溫書,今晚要讀完第一課,
我唔要死多一科ar!
各位好漢,我地要一齊加油ar!
琴日同baby講左幾句,
最後決定將件事交由"你"幫我決定!
到時候答案係點,我都會接受!
小dad頭先問我去ng去六四晚會,
最後都係決定ng去,
下年你約埋我去啦!
最後仲有樣野想講,
今日上晝我ar媽響架由
九龍城去火炭既85度執到樣野,
佢已經交左去新城市地底個巴士總站啦!
如果有人響果段時間ng見野,
就自己同巴士公司聯絡啦!
要盡快ar,因為三個月後就會屬於巴士公司ga 啦!
|