原本希望同你傾完你會好d,
點知發現令你更煩!
我不擅詞令,只懂說實話!
口直心快,有果句講果句,
我知道忠言一定是逆耳的,
長痛不如短痛ar!
"早放手可減輕痛楚!"歌都有得唱啦!
希望你可以快d開心返啦!
等我post返呢兩日整既甜品先!
上面全部都係蜜桃燉蛋! 原本啡色果杯係送俾人嫁, 不過個人無覆我,佢最後成為左......早點!
之後係今日整既藍莓芝士凍餅, 都係我同陳生整既! 不過個面就由佢設計,有點恐怖! 不過味道不錯!
最後post埋琴日無聊地扎的"計"!
希子會繼續為甜品努力!
我同baby居然成為左壁畫!嘻!
100啦!yeah!
希子個blog有100個人黎過呀!
好傻tim,其實好多人都成千人啦!><!
嘻!得閒留返個cm仔俾我呀!^^
愛死你地既希子!咀!
今日要睇住Marco仔,
所以臨左好多活動同佢玩!
首先,今朝一早要去俾返個file藍毛,
其實我約左佢十一點九,點知佢睇再十點九,
我十點起身就打俾佢,點知趕到我傻!
最後十一點多d先到!俾完佢,
我同marco仔去左食m記,
跟住落左去大圍買野,今晚整壽司做晚餐!
再去買左野飲,就搭小巴返上屋企。
到點幾,我地又再出發啦,今次去火炭工業區!
我同佢去買整甜品材料呀!買左>250,
不過比平時去旺角買平!
買完,同佢響果頭行左陣,
marco仔請我飲野!謝你!
之後媽咪就叫我地去食T,
又再搭火車去,轉了地方----和民!
點了不少東東,好滿足呀!
食完就同佢去左買魚生、桃、糖、牛奶,
之後就搭車返屋企啦!
一返到去就忙到傻,首先煲飯、
跟住洗野,準備材料,
開始整啦,好緊張呀,最後成功左呀!
d相今日post ng到ar!
等我聽日post啦!超好味ar!
我仲用左隻好得意既杯整ar!好可愛呀!
跟位就整壽司,食完din之後就同marco仔玩左陣,
之後就休息啦!
呢個暑假要整好多好多甜品呀!努力呀希子!
係喎,原來呢個blog就黎有100人黎啦!
好開心ar!做第100個可以留個cm俾我嗎?謝!
做第100個有意外驚喜呀!^^
條紅線雖然未好返,不過影相已經睇ng到啦,
所以ng post la!88啦紅線仔!
今晚開始要睇住marco仔啦!
不過因為返左上大圍的關係,
可以成日整甜品,
各位準備做我的白老鼠啦!
嘻嘻嘻!
暑假甜品一:蜜桃燉蛋!
暑假甜品二:藍莓芝士凍餅!
p.s.有d人好得人驚!鳴!