希子 心晴記事
愛一個人很難,要忘記一個深愛過既人更難!
唔開心又要過,開心又要過,
我要笑住過每一日,
因為我今天仍能看到這個世界,已是一種恩典!
HeijiHeiji
暱稱: 希子
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
可愛的寶貝=P
寶貝>3<
十問九唔應..........
傻豬了~~~~
遇到你..........
文章分類
全部 (221)
DIY 食物篇~^^ (4)
placement (1)
日常生活 (137)
好朋友聯誼 (35)
我與他 (1)
東亞運動會記事 (3)
寧靜的時候 (19)
歌........歌 (3)
未分類 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 19
今日人氣: 18
累積人氣: 1983
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 7 日  星期五   晴天


好漢聚會@巴西燒烤 開心 分類: 好朋友聯誼

今日受住藥物影響,係咁訓!

其實都係訓下、醒下咁,

訓得唔多好!最後到點幾想起身,

點知都要拖到三點先起!

一起身就整野,整好個人之後,

就準備返屋企!

返到去幫ar媽整落d送,

佢居然話俾我出去!

我都考慮左好多野,最後到七點度,

我決定出去,好小會咁齊人呢!

八點未夠就出門口啦,

臨時換左套3,不是baby的提醒,

我又唔可版同你地既距離拉近!^^

臨住自己會最早到,點知蕭蕭仲早!

咁我地就一齊等埋佢地啦!

baby以為自己迷路,我去搵佢,

點知最後都係蕭蕭搵到佢,

咁都好d!有兩個人遲到囉!呵呵!

到大約九點二就出發!

我地好"魚"ar!好"魚"ar..........

到九半度有野食啦,入得去啦!

有我最愛的沙律,仲有好多.............哈!

今日食左好小肉,

佢地話我食塊生生地既牛肉好似食人肉咁!哈哈!

咁真係生生地先好食嫁嘛!

食食下,有兩個大叔拎住支結他周圍走,

唱歌俾人聽,到我地果張台,

佢問我地要咩歌,叫左佢唱"my heart will go on",

他們獨特的口音,令我地捧腹大笑!

佢地都幾攪笑,係咁問我地係咪姐妹囉!

哈哈!佢地唱果時,我覺得果刻勁有情調!

正爆,不過我就剩係響度笑!嘻!

到十一點度,好漢們就就我散場!

因為希子要做灰姑娘ar!

我地搵左好耐,到最後響天橋同toilet影相!

我仲同baby飲左支添!嘻嘻!

由尖東行去紅磡,好近呢!^^

一路行、一路講野、一路笑!

同你地一齊真係好!

成日都有大量既話題同笑料,

笑到我肚痛!哈哈!

快樂不知時日過,我地一齊搭港鐵走,

今日同小叉同路ar,佢同我一齊搭小巴,

所以搭左一個站就落車啦!

omg,去到旺角東已經十一點九,

我知一定趕唔切啦!一早預左俾人鬧!

到十二點一先上到小巴,返到屋企已十二點八,

好彩ar媽無鬧我姐!thx god^^

響小巴度,我同小叉係咁傾計,

同你一齊的感覺真好!

返到屋企,我整左好耐先上到網!

同小叉msn到三點幾!

d藥真係衰,咁快就攪到我眼訓!

入到房,好快就訓著左lu!

我向來都唔多信中國傳統思想果套野!

我媽話我"小氣",不可......................

結果我就係唔信,令自己好返完又病,

今次係應驗我媽哪套還是我自己問題?

我只希望可以快d好返!^^

期待下星期可以四日同好漢們一齊!

好漢們,黃艾玲>3<

2009 年 8 月 6 日  星期四   晴天


You are not alone 分類: 歌........歌

You are not alone (Michael Jackson)

Another day has gone, I'm still all alone
How could this be? You're not here with me
You never said good-bye, someone tell me why
Did you have to go, and leave my world so cold?

*Everyday I sit and ask myself
How did love slip away?
Something whispers in my ear and says*

**That you are not alone
I am here with you
Though you're far away
I am here to say

You are not alone
I am here with you
Though we're far apart
You're always in my heart
You are not alone**

All alone, why, oh...

Just the other night, I thought I heard you cry
Asking me to come, and hold you in my arms
I can hear your prayers, your burdens I will bear
But first I need your hand, then forever can begin

*,**Repeat

Oh...whisper three words and I'll come runnin'
Fly...and girl you know that I'll be there
I'll be there...

**Repeat x2

Not alone,

You are not alone, you are not alone...

You just reach for me baby
In tje morning in the evening
You're not alone, not alone
You and me, not alone, oh, together, together...

To u................ 分類: 未分類

我有好多野想同你講ar,

但係每次見到你都講唔出口!

我好掛住你ar,唔知你有無呢?

明知無結果,係都要"中"個頭埋去!哈!

都係果句,係資格既問題,

我就係無資格,但都係要咁,

希子,到底你想點ar?

世事就係咁,鍾意唔可以當飯食,

你鍾意人唔代表人鍾意你,

點解人要係有感情既動物,

點解要我遇到你,點解我又會鍾意你?!

我自己都答唔出!哈哈!

兩個字:感覺,就係自己既感覺!

好漢們都講得岩,鍾意既野唔一定會得到,

但係見你打完篇blog、

同近排的行為、語言..........

老實講,我都覺得你好似有d野,

加上你講埋出口,即係我無感覺錯!

不過我仲係好清醒,知道自己唔係你喜歡哪類型!

或者真係做知心好友,好過............

好想搵一日約你出黎,講晒所有野俾你聽!

我知結果係點,不過唔講出黎,

擺響個心度咪仲辛苦!

好漢們常說:將來的事無人知道!

佢地都講得岩,所以我要學懂珍惜現在!

留家日 滿足 分類: 日常生活

今日好多時都係響訓覺中度過!

其實都係訓下、醒下,訓得唔多好!

一食完藥就訓!唉!

媽同細佬出左去cwb,同wc,

我就唔出啦,因為要返ar姨度。

整完屋企野,到八點解先煮飯,

剩係煮左俾老豆食,自己都係無食!

煮完就走啦,因為我唔想太夜返姨度!

九點三先響屋企走,

今次全程搭小巴,因為買左野俾個fd,

小巴會近d,其實我約佢九點正,

不過我遲左到,好彩之前話左俾人聽姐!

差唔多十點先到,哈,

遲得最多既一次!><

俾完野就大功告成,返去lu!

唔記得打陣千秋先走添,

聽日落去打陣先返學校!^^

今日好累,我決定搭車返去!

完lu!

2009 年 8 月 5 日  星期三   雨天


二人世界^^ 開心 分類: 好朋友聯誼

我叉病左啦,呢個月第三次啦!

好返又病過,有無攪錯,

我不嬲都唔多信我媽果套,

不過呢次真係唔到我唔信,

我真係"小氣"唉.........

一朝早去睇完醫生,

跟住去左書局睇左陣書,

之後就搭港鐵去觀塘!

因為我約左my dear過二人世界!嘻!

好耐都無試過啦!得我地兩個真好!

大約兩點度就到左啦,等埋佢,

就開始行街街、shopping la。

第一站當然係去我最鍾意既anna sui,

頂,本雜誌都騙人既,apm呢間無得賣囉!

最後我都買左支新出既銀色甲油!^^

之後我地就開始行,真係剩行同傾計,

哈哈,傾左好多野,好開心,

我地響行既途中,俾個sale係咁問問題!

係咁問我地係咪放榜,考成點,

又係咁sell波鞋,佢想點ar?

可能佢見我地唔多理佢,跟左我地一陣就走左啦!

之後響另一間野度見到個中學同學,say hi就走左!

話咁快就行完,我地去左吉之島買野食,

去了一個很有情調的地方,不過俾班細佬攪到無晒囉!哼

食完野我地就去左trendyland倉睇野,

結果我地都有收穫!哈哈,

我地買左樣一模一樣的東東,

下次出黎我地又再戴過!嘻!^^

買完就一齊返屋企啦!完啦!

黃艾玲1314!>3<

p.s.今日我媽同豆鬧交,好煩呀!><