呢幾晚keep住訓得好小,
一訓著就醒,次次都係咁,我寧願唔訓好過!
琴日好努力咁整,到三點幾終於大功告成!
個人唔係太滿意,不過應該算是不錯吧!
琴晚同小叉sms到三半度,
之後係咁迫自己訓,碌黎碌去,
都係無辦法訓得到,我臨夾埋都有訓左兩個鐘!
到七半決定起身,咁早都應該無人會理我,
咁我就執下間屋,去到八點幾,
我都覺得自己好衰,咁早叫人落街拎野,
不過又驚今日太多野做,又撞唔岩時間返學校,
同埋過左今日應該都要到九月先見到,
差人野咁耐始終唔好,所以call左藍毛九半樓下等。
呢排成日遲到,今次又遲左四分鐘,
好彩人未落黎,還好,咁我可以做下書蟲!
俾完禮物之後,就走佬啦!開始今日既工作!
首先幫媽咪去隆亨買野,搭車返屋企,
返到屋企抖到十一點幾,就返左學校拎野,
返到去lunch hr,咁就響canteen睡左陣,
到點半,整完野,就去下一站石硤尾,
幫e-paul拎野俾人,d野好重,對手紅晒!
送完貨,就去西九果頭交表,等左陣,
個人要我補交資料,幫埋媽咪整小小野,
就再返返學校,交返張紙俾sao,
跟住我終於頂唔順,累到坐左響canteen再訓!
訓到四點十先起身,跟住我又記錯時間,
勁驚咁上網查返,好彩果度"山"六點,
咁我就走佬,我驚交唔切張野!
整完晒又再次去返石尾,一上到去,
就灘左響度,唔想郁,不過半個鐘後又要走過!
去左ntp食飯,跟住返屋企!
ng知係咪因為訓得唔好,
好似又病過,今次仲差過上次,
超想嘔、完全唔想食野,或者要入下廠收理下!
如果入真係要入廠,會唔會有人探我呢?
又細到大覺得入廠,都無人會探我!
到依家會唔會都係咁?!
心情唔多好,點樣都笑唔出!
不過今日都有樣野開心既,就係個fd話鍾意份禮!^^
希望聽日心情會回復正常!
|