希子 心晴記事
愛一個人很難,要忘記一個深愛過既人更難!
唔開心又要過,開心又要過,
我要笑住過每一日,
因為我今天仍能看到這個世界,已是一種恩典!
HeijiHeiji
暱稱: 希子
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
可愛的寶貝=P
寶貝>3<
十問九唔應..........
傻豬了~~~~
遇到你..........
文章分類
全部 (221)
DIY 食物篇~^^ (4)
placement (1)
日常生活 (137)
好朋友聯誼 (35)
我與他 (1)
東亞運動會記事 (3)
寧靜的時候 (19)
歌........歌 (3)
未分類 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 19
今日人氣: 16
累積人氣: 1981
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 29 日  星期三   晴天


累............ 滿足 分類: 未分類

呢幾晚keep住訓得好小,

一訓著就醒,次次都係咁,我寧願唔訓好過!

琴日好努力咁整,到三點幾終於大功告成!

個人唔係太滿意,不過應該算是不錯吧!

琴晚同小叉sms到三半度,

之後係咁迫自己訓,碌黎碌去,

都係無辦法訓得到,我臨夾埋都有訓左兩個鐘!

到七半決定起身,咁早都應該無人會理我,

咁我就執下間屋,去到八點幾,

我都覺得自己好衰,咁早叫人落街拎野,

不過又驚今日太多野做,又撞唔岩時間返學校,

同埋過左今日應該都要到九月先見到,

差人野咁耐始終唔好,所以call左藍毛九半樓下等。

呢排成日遲到,今次又遲左四分鐘,

好彩人未落黎,還好,咁我可以做下書蟲!

俾完禮物之後,就走佬啦!開始今日既工作!

首先幫媽咪去隆亨買野,搭車返屋企,

返到屋企抖到十一點幾,就返左學校拎野,

返到去lunch hr,咁就響canteen睡左陣,

到點半,整完野,就去下一站石硤尾,

幫e-paul拎野俾人,d野好重,對手紅晒!

送完貨,就去西九果頭交表,等左陣,

個人要我補交資料,幫埋媽咪整小小野,

就再返返學校,交返張紙俾sao,

跟住我終於頂唔順,累到坐左響canteen再訓!

訓到四點十先起身,跟住我又記錯時間,

勁驚咁上網查返,好彩果度"山"六點,

咁我就走佬,我驚交唔切張野!

整完晒又再次去返石尾,一上到去,

就灘左響度,唔想郁,不過半個鐘後又要走過!

去左ntp食飯,跟住返屋企!

ng知係咪因為訓得唔好,

好似又病過,今次仲差過上次,

超想嘔、完全唔想食野,或者要入下廠收理下!

如果入真係要入廠,會唔會有人探我呢?

又細到大覺得入廠,都無人會探我!

到依家會唔會都係咁?!

心情唔多好,點樣都笑唔出!

不過今日都有樣野開心既,就係個fd話鍾意份禮!^^

希望聽日心情會回復正常!

熱情開朗vs沉默寡言 分類: 寧靜的時候

響大部份朋友眼中,

希子係一個熱情開朗既人,

所以平時我一唔出聲,

佢地都會講一句:做咩咁靜呀?

其實響我個世界入面,

我鍾意靜,愈靜愈好,

一個人坐響屋企,靜靜地,開住古典音樂黎聽,

加多件蛋糕、一杯綠茶,就最好不過!

不過世事無可能會係咁,

好多野唔係你想就會得到,

或者係我臨到過左龍!

或者係我無聊得滯無野做亂臨野,

點多好,其實我並唔係一個開朗既人,

只不過既然今日我仍然生存,

就要好好珍惜,笑又要過、喊又要過,

開心過日子,仲好過無希望!

希=快樂、有希望,子="止"無終結,

我想d朋友咁叫我,係提醒自己,

只要樂觀、積極面對每一日,就算有唔開心既野,

都會有希望、快樂,只要有呢個信念,

呢兩樣野係會永遠存在!

雖然每件事既結果唔一定係完美,

不過曾經擁有就已經足夠!

wil mr.............

2009 年 7 月 28 日  星期二   晴天


書展+CWB之旅 開心 分類: 好朋友聯誼

哈哈哈!終於都到左期待以久既活動啦!

放暑假到依家,我地終於都見面啦!

掛到我d心、肝、脾、肺、腎都甩晒出黎啦!

雖然今日唔多齊人,

不過有我最愛的小叉、baby、mon出現都算不錯了!

今朝同小叉一齊出發,希子遲到了><!

和小叉一樣穿拖出去!

十點半去刊st station,換左小丸子之後,

就打算去排洗,我地上左連城,

點知個女廁要十二點先開囉!

咁我地就落返去,問個姐姐邊到有得去啦!

跟住佢叫我地上返去,

佢話響前面有個殘廁,

咁我地又再次上返去啦,

點知原來個殘廁響男廁隔離,

我地兩個女仔入去果陣,勁多麻甩佬望住囉!omg

去完之後,我就同小叉落返去等mon,

等既時候,我地兩個又繼續巴士上的話題!

無幾耐mon都到了,咁我地就一齊出發啦!

幾攪笑,到左觀塘線我先知mon的細佬都有黎!

跟住我地又有勁多笑料!

有你地同我一齊,幾時都係咁開心!

行左好耐,終於入到會場,

行行行、行有好耐,我今年買小左書,

不過買多左手工藝同樂器!

先買左五本書同一個手工藝野,

行完第二個展館,mon和他的弟先走了,

由於我、小叉同baby決定行多陣,

咁分手之後我地就繼續行啦!

返返入個館度,我地再行過,

睇下書、行下、傾計,

之後我地決定行埋個兒童天地,

其實係睇下有無野岩做教具!

點知一臨到d教具要自製後,

就無買啦!點知俾我同小叉各自買了一個小口琴!^^

去到一個灘位,有一班電車男係咁同我地三個講野,

仲叫我地留電話,報名上堂,

他們都有病的!><

行多一個鐘度,我地都走lu!

之後我地就去左大快活t,

傾計+食野,有著不盡的話題!

食完,我地決定去拍貼!

打算又灣仔行去CWB,

點知唔識路,行錯左,

跟住我地就搭叮叮去啦!

我地響下層影完相就上左上層,

到差唔多落車就落返去!

跟住我地就去左世貿,

行晒成個場都找不到,結果都係要問人!

又要行返落去,首先去了擲彩虹,

好開心ar,我地中了好多獎品,

仲要個中左一個大獎,個姐姐仲話唔駛驗,

因為我個銀響正個紫色格既中間!xd!

跟住經相討下,我地要左隻啡色的公仔!

我地三個夾埋中左兩隻公仔、六支筆、一粒糖同一支珍寶珠!

跟住就去拍貼!拍了個雙下巴!

哈哈,加工後就不見了!keke!

拍完照走已是七點多了!

跟住我地就一齊搭港鐵去到中環站分手!

捨不得跟baby分別,來了個gd 8 kiss!

其實今日都kiss左好多次!嘻!

之後原來我同小叉都要上去先轉到車!

跟住響自動電梯撞到迷路了的baby!

佢話好"魚"!可惜小叉已下去了!

跟住我都落去了,不過由於有個大肥佬遮住我,

所以小叉見唔到!我就走過去攬住佢啦!

不過嚇親佢!跟住我地響油麻地轉多次車,

一路上我地有著多不勝數的對話!

雖然今日的聚會時間不算長,

不過大家都要好好珍惜ar!

因為我地可以咁自在的時間只剩下很小!

記住我地黎緊既活動------碌齡、沙灘之旅!

仲有今日的約定:日本之旅!

就如我的名字"希"的意思,

我地永永遠遠都係超越界限的好朋友!

fd ship 4 ever!

p.s:baby,希子要相相ar!^^

2009 年 7 月 27 日  星期一   晴天


哈利波特------混血王子的背叛 開心 分類: 好朋友聯誼

送到ar魚去九龍灣站我就搭返轉頭啦,

因為我終於約到人陪我睇"哈利"啦!

不過我都遲左小小!

原本約左藍毛響 mk d出口等,

不過佢去左戲院排隊先,

咁我就過去join佢!

我覺得自己好衰,叫佢陪我睇,

整到佢要早走!

買完飛之後就去左食野,

都係陪人食,自己都係無咩胃口食野!

食完就行返去入場!

套戲好長,睇到有小小眼訓!

最唔開心鄧不利多死左,

影佢訓響度果時我都滴左兩滴眼淚!><

仲有個位嚇到我勁驚!哈,好"魚"ar!

成套戲無想像中咁好睇,不過就係咁笑!

榮恩個女朋友真係好正!=.=正到有點反胃!

好彩最後佢甩左佢!

七點十睇到十點四,真係好長.........

睇完就走人lu,不過有小小肚餓,

最後買左d野食先去搭車。

thx a lot!^^

p.s.今日覺得有d怪怪地!

整好個壁報啦!^^ 愉快 分類: 日常生活

我整好晒塊板啦!^^